پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

گلچین اس ام اس های خنده دار شهریور 92

‏ همچی آرومه..
من چقد پول دارم..
یه پرایدم دارم..
به خودم میبالم..
توی جیب راستم..
پسته من میذارم..
گوشیمم چه راحت..
از جیب در میارم..

----------------------------------------------

مسایمون اسمش “طلا”ست
توی “نقره” فروشی کار میکنه
تازگیارفته برنزه کرده…!
فکرکنم اخر با مِسی ازدواج کنه
بچه شم شکل استیلی میشه !

----------------------------------------------

  یه بارم رفتم مغازه سیگار بخرم
همون اول گفت بَه سلام، شما پسر فلانی ای؟
گفتم آره، سس مایونز خوب چی داری !؟{-2-}

----------------------------------------------


از پیکان 57 ای که یک پسر پنج ساله کنار راننده نشسته و نگاه می کنه نباید سبقت گرفت.
ماشین بابای اون از همه ماشینای دنیا تندتر می ره

----------------------------------------------


من یه بار تو اینترنت داشتم میگشتم

بابام اومد پشت سرم مجبور شدم کل Help ویندوز رو بخونم

اگه بدونید چه قابلیت هایی که نداره این ویندوز !

----------------------------------------------


تو چین اگه شکست عشقی بخوری دهنت سرویسه
لامصب هر طرف نگاه میکنی قیافه عشقت میاد جلو صورتت

----------------------------------------------


ساعت دو نصفه شب یکی اول زنگ زد بعد اس ام اس داد که من یه پسر ۲۶ سالم از ….

به قرآن شماره شما رو همینجوری گرفتم اگه دختری تو رو قرآن جوابمو بده خیلی خیلی دوستت دارم!!!

ملت تحت فشارن بخدا :|

----------------------------------------------


امروز رکورد درس خوندنو شکستم..۵ ساعت
1
ساعت با خودکار بازی کردم و نحوه ساختنشو هم یاد گرفتم

1ساعت هم به گل های فرش خیره شدم و به ظرافتش پی بردم

1ساعت با مورچه کنار کتاب درد و دل کردم

ینی همچین آدمِ درس خونی هستم من!!!!! :|  
۲ساعت هم به جلد کتاب و عکس هاش نگاه کردم تا مفهومشو در یابم

----------------------------------------------


نسلی هستیم ، که تو اینترنت عاشق شدیم، تو اینترنت دوست شدیم،

تو اینترنتم بهمون خیانت شده! فقط اینترنت توالت نداره من ناراحتم :) )

مسئولین رسیدگی کنن :دی

----------------------------------------------


از کسانی که تو کامپیوتر شون فایلها رو با اسمهایی مثل hjkhkjkh

ذخیره میکنن توقع زندگی مرتب و جمع و جور نداشته باشید !!

----------------------------------------------

از بعضی ها می پرسی اسم بچه تون رو چی گذاشتید؟ یه چیزی می گن که مجبور می شی بعدش بپرسی بسلامتی حالا دختره یا پسر؟! وم

----------------------------------------------

اگه تو تاکسی چار پنج تا اسمس دادین دستتون خسته شد. بدید بغل دستیتون ادامه شو براتون بنویسه. اون بیشتر در جریانه

----------------------------------------------


استاد میگه چرا سمت راست کلاس همیشه شلوغ تر از سمته چپه!؟ گفتیم چون وایرلس اینور بهتر آنتن میده!
دچار یاس فلسفی شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد