پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک تبریک تولد

 

 

در باغ جهان ، دلم گلی می جوید / امروز گل سپیده ات می روید

امروز دلم دل ای دل ای میخواند / چون میلاد تو را خدا مبارک گوید . . .

تولدت مبارک!

 

 

 

--------------------------- اس ام اس ---------------------------

 

 

 

مکانی برایت بهتر از دلم سراغ ندارم / تنگی اش را به بزرگی مهربانیت ببخش

عزیزم تولدت مبارک . . .

 

------------------------------------------------------

 

با تو ام کهنه رفیق :

 

یاد ایام قشنگی که گذشت ، کنج قلبم گرم است!

آرزویم همه سر سبزی توست ، تن تو سالم و روحت شاداب

آنچه شایسته توست خواهانم ، دل یک دانه ی تو سبز و بهاری ، روزگارت خوش باد

میلادت ای دوست مبارک

  

 

------------------------------------------------------

 

تو وجودت واسه من یه معجزه ست

مثل تو هیچ کجا پیدا نمیشه

روز میلاد قشنگت می مونه

توی تقویم دلم تا همیشه

تولدت مبارک

 

------------------------------------------------------

 

امیدوارم خوشبختی مثل شپش به جونت بیفته

و سلامتی مثل سگ پاچتو بگیره . . .

تولدت مبارک

 

------------------------------------------------------

 

دارم فکر میکنم امروز چه روزیه؟

تو یادته؟

حس میکنم یه خبرایی هست!

بیخیال چیزی یادم نمیاد

ستاد حالگیری روز تولد دوستان

 

------------------------------------------------------

 

ای زیبا ترین ترانه ی هستی ، بدان که شب میلادت

برایم ارمغان خوبی ها و زیبایی هاست

پس ای سر کرده ی خوبی ها میلادت مبارک . . .

 

 

 

--------------------------- اس ام اس تولد ---------------------------

 

 

 

روزی که به دنیا آمدی هرگز نمیدانستی زمانی خواهد رسید که آرامش بخش روح و روان کسی می شوی که با تو دنیا برایش زیباتر است !

بهانه ی آرامشم تولدت مبارک

 

------------------------------------------------------

 

آرزو میکردم که در جشن میلادت تک ستاره آسمان چشمانت باشم تا در آغوشت طولانی ترین شبم را تقدیمت کنم

و در کلبه انتظارت بوسه هایم را میهمانت

تنها بهونه زندگیم،سالروز طلوع زندگیت مبارک !

 

------------------------------------------------------

 

لبخند زدی و آسمان آبی شد / شب های قشنگ مهر مهتابی شد

پروانه پس از تولد زیبایت / تا آخر عمر غرق بیتابی شد

تولدت مبارک

 

------------------------------------------------------

 

سالیان درازی است که

در گلخانه دلم گل محبتی را که خودت کاشته‌ای آبیاری می‌کنم

تولد مهربان ترین گل دنیا مبارک

 

------------------------------------------------------

 

تمام دارایی من قلبی است

که در سینه دارم و برای تو می تپد ، آن را به تو تقدیم میکنم

تولدت مبارک

 

 

 

-------------------------- اس ام اس جدید ----------------------------

 

 

کدامین هدیه را به قلب مهربانت تقدیم کنیم که خود گنجینه ی زیبایی های عالمی؟

ای شیرینی لطیف ترین سرود طبیعت، چگونه خدا را برای چنین بخشش رنگینی شکر گوییم؟

تولدت مبارک

 

------------------------------------------------------

 

تو این روز پر از عشق تو با خنده شکفتی

با یه گریه ی ساده به دنیا بله گفتی

ببین تو آسمونا پر از نور و پرندس

تو قلبا پر عشقه ، رو لبا پر خندس

تولدت مبارک

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد