پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک عشقولانه

من چسب زدم به تار و پودم یک عمر

خون‌مرده و زخمی و کبودم یک عمر

حالا که نگاه می‌کنم،‌ می‌بینم:

من عاشق کاکتوس بودم یک عمر

******************

یک عمر دویده‌ام؛ چه می‌فهمی تو؟

هرگز نرسیده‌ام؛ چه می‌فهمی تو؟

تو خواه سیاه باش، تو خواه سفید

من مارگزیده‌ام؛‌ چه می‌فهمی تو؟

******************

از من رگ و از تو تیغ؛ یادت باشد

زخمی که زدی، رفیق، یادت باشد

حالا که خودت خواسته‌ای حرفی نیست

این ثانیه را دقیق یادت باشد

******************

هر چند دلم کنار تو شاد نبود ،

یک روز ز دستان تو ازاد نبود

دریای وفا بودم و اخر در عشق

تو غرق شدی گروه امداد نبود!

******************

سودای هزار عشق در سر دارد

تا بوده زما همیشه بهتر دارد

ای عشق ! بگو قسم به هر چه نامرد ،

دست از سر بیچاره ی ما بردارد

******************

عشق تو دیگر نمی گنجد به حجم باورم

مکرهای تازه را بردار از دور وبرم

قلب خود را بیش از این رسوا مکن با هر دروغ

آخر از دست زبانت شاخ در می آورم !

نظرات 1 + ارسال نظر
hamed پنج‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:28 ق.ظ http://bestweblog.ir/?q=regnuser&moref=9940

آیا بالاخره راهی برای کسب درآمد از اینترنت وجود دارد ؟؟؟ یک راه مطمئن و درآمدزا برای کسانیکه مایلند از صفر شروع نموده و از هیچ به همه چیز برسند درآمد بسیار زیاد , آسان , مطمئن و قانونی برای صاحبان سایتها , وبلاگها و بازاریابها با هر بازدید و سابقه فعالیتی که دارید به گروه ما بپیوندید >>> و طعم واقعی پول اینترنتی را حس کنید <<< آیا تا به حال اندیشیده اید که می توانید در منزل و بدون نیاز به خروج از منزل حتی تا سقف 755 هزار تومان در ماه نیز درآمد داشته باشید؟؟؟ برای کسب اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد