پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک تیر 91

پیامک عاشقانه تیر 1391

آدم ها مثل عکس ها می مونند:

زیاد بزرگشون کنی ، کیفیتشون میاد پایین

www.sms-joke20.blogsky.com

پر است خلوتم از یاد عاشقانه ی او / گرفته باز دل کوچکم بهانه ی او

نسیم رهگذر این بار هم نیاورده / به دست قاصدکی نامه با نشانه ی او

www.sms-joke20.blogsky.com

ای داد دوباره کار دل مشکل شد

نتوان ز حال دل غافل شد

عشقی که به چند خون دل حاصل شد

پامال سبکسران سنگین دل شد

www.sms-joke20.blogsky.com

زندگی سخت است تو آسان بگیر

زندگی درد است تو درمان بگیر

زندگی مار است تو جانش بگیر

زندگی جام است تو کامش بگیر

www.sms-joke20.blogsky.com

آنکه باید بسوزد و بسازد منم / آنکه دائم بی تو میسوزد منم

آنکه آتش زد به قلب من تویی / آنکه خاموش است و میسوزد منم

www.sms-joke20.blogsky.com

هر لحظه در کنار منی عاشقانه تر

با قلب عاشق و بدنی عاشقانه تر

تکرار شو حوالی دستان خسته ام

شاید مرا رقم بزنی عاشقانه تر

www.sms-joke20.blogsky.com

باز هم از چشمه لبهای من/تشنه ای سیراب شد سیراب شد

باز هم در بستر آغوش من /رهروی در خواب شد در خواب شد

(فروغ)

www.sms-joke20.blogsky.com

زندگی چیدن سیبی است که یاید چید و رفت

زندگی تکرار پاییز است که باید دید و رفت

زندگی رودی است جاری هر که آمد

کوزه ای شادمان پر کرد و مشتی آب نوشید و رفت

قاصدک ? این کولی خانه بدوش روزگار

کوچه گردیهای خود را زندگی نامید و رفت .

www.sms-joke20.blogsky.com

قلبم فدای عزیزی که دنیایی از دلتنگی را به امید یه لحظه دیدنش به جان میخرم

www.sms-joke20.blogsky.com

باز هم از یاد تو ، شعله به پا خواسته / آتش سرخش ز نور ، قلب من آراسته

زردی روی مرا ، نیک تماشا نما / شمع وجود من از دوری تو کاسته . .

www.sms-joke20.blogsky.com

تا چند نظر به روی مهتاب کنم / خود را به هوای دیدنت آب کنم

یک قطعه ی عکس خود برایم بفرست / تا در دل بیقرار خود ، قاب کنم . . .

www.sms-joke20.blogsky.com

خواب دیدم که دلم بند تو بود / خواب من تعبیر لبخند تو بود

تو به سان گل شدی اوج شکوه / نبض من ، در ساقه آوند تو بود

www.sms-joke20.blogsky.com

بیزارم از آن عشق که عادت شده باشد

یا آن که گدایی محبت شده باشد

خودبینی و خودخواهی اگر معنی عشق است،

بگذار که آیینه نفرت شده باشد . . .

www.sms-joke20.blogsky.com

من نه سکوت میکنم نه فال عشق از برم

فقط به تو خیره شدم ، من از تو هم ساده ترم

تو خوب میفهمی مرا وقتی پر از بهانه ام

ببین برای ماندنت چقدر عاشقانه ام . . .

www.sms-joke20.blogsky.com

شکر خدا نشد که عاشقت شوم

تقدیر این نبود که من لایقت شوم

یاد توا کنار دلم چال کرده ام

تا بیخیال تو و هق هق ات شوم

www.sms-joke20.blogsky.com

گرچه از فاصله ی ماه ز من دورتری

ولی انگاه همین جا و همین دور و بری

ماه می تابد و انگار تویی می خندی

باد می آید و انگار تویی می گذری .

www.sms-joke20.blogsky.com

اگه زندگیم در یه کاسه آب خلاصه می شد

اونو بدرقه راهت می کردم . . .

www.sms-joke20.blogsky.com

عشق از ازل است و تا ابد خواهد بود

جوینده ی عشق بی عدد خواهد بود

فردا که قیامت آشکارا گردد

هرکس که نه عاشق است رد خواهد بود . .

www.sms-joke20.blogsky.com

هر دم به بهانه ای تو را یاد کنم / افسرده دلم به یاد تو شاد کنم

بی تو دل من چو کلبه ای خاموش است / با یاد تو این خرابه آباد کنم

www.sms-joke20.blogsky.com

هزار گل تقدیم به آیینه ی شکسته ای که هزار بار لبخند شما را تکرار می کند

www.sms-joke20.blogsky.com

تو دنیایی که جای آرزوهاست

کسی جز تو منو عاشق نمی خواست

بیا تا تکیه گاه من تو باشی

دلم مثل خودت تنهای تنهاست

www.sms-joke20.blogsky.com

یک چشم من از روز جدایی بگریست

چشم دگرم گفت چرا ؟ گریه ز چیست

چون روز وصال شد.فرازش کردم

گفتم نگریستی نباید نگریست

www.sms-joke20.blogsky.com

تو کی هستی که همه فکر و خیالم شده تو

تو شدی زندگی من ، همه یادم شده تو

یاد تو در خاطراتم وقتی پیدا می شود

می رود دنیا ز یادم چون که یادم شده تو

www.sms-joke20.blogsky.com

نمیدانم هم اکنون کجا مشغول لبخندی ، فقط یک آرزو دارم :

که در دنیای شیرینت ، میان قلب تو با غم نباشد هیچ پیوندی

www.sms-joke20.blogsky.com

من آن ابرم که بارانش تو هستی / همان یوسف که کنعانش تو هستی

مسافر میشوم تا آخر عمر / در آن راهی که پایانش تو هستی

www.sms-joke20.blogsky.com

همیشه با غمت من در ستیزم / به این خاطر همیشه اشک میریزم

روی هر برگ گلی این را نوشتم / تویی امید من تنها ، عزیزم.

www.sms-joke20.blogsky.com

عشق انسان را داغ میکند و دوست داشتن انسان را پخته

هر داغی یک روز سرد میشود ولی هیچ پخته ای دیگر خام نمیشود 

 

 

 

 

پیامک خنده دار خنده دار تیر 91

خر کردن چیست ؟

ایجاد اعتماد به نفس کاذب در فرد ، برای.انجام کاری احمقانه !

www.sms-joke20.blogsky.com

ضرب المثل جدید :

نه خوردیم نون گندم ، نه دیدیم دست مردم !

www.sms-joke20.blogsky.com

خنگول می فهمه زنش میخواد ازش طلاق بگیره میگه زن نرو،من حامله هستم!!!

www.sms-joke20.blogsky.com

هیچ وقت کار امروز رو به فردا ننداز...

فردا یه عالمه کار داری،

قشنگ بندازش واسه دو سه هفته دیگه که خیالــــــتم راحت باشه

www.sms-joke20.blogsky.com

یه بنده خدا میره رستوران میگه : جوجه دارین ؟

گارسون : آره

میگه : دونش بدین نمیره !

www.sms-joke20.blogsky.com

دختر: مامان.من زن این مرد نمی شم!

مادر: چرا دخترم؟ مگه این مرد چه عیبی داره؟

دختر: اون به جهنم اعتقاد نداره مامان!

مادر:تو با اون ازدواج کن، من خودم کاری می کنم که جهنم رو از نزدیک ببینه!!!

www.sms-joke20.blogsky.com

توجه : امتحانات از آنچه در برنامه امتحانی می بینید به شما نزدیکترند !

www.sms-joke20.blogsky.com

از مهمترین مزیتهای زندگی در کانون گرم خانواده نسبت به زندگی مجردی، تقسیم

پشه ها بین اعضای خانوادست

www.sms-joke20.blogsky.com

چو تابستان شد و هنگام کنکور/ هزاران بار رفتم تا لب گور

پشیمان گشته ام از کردۀ خویش/  نبرده علم کار بنده را پیش !

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد