پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک تبریک روز مرد

تبریک به کسی که نمی دانم از بزرگی اش بگویم یا مردانگی، سخاوت، سکوت، مهربانی
و… بسیار سخت است … پدرم روزت مبارک

******************

بابا دوستت دارم بابت تمام زحماتی که کشیدی دستانت را می بوسم و ممنونتم .روزت مبارک

******************

پدر جان ، باش و با بودنت باعث بودن من باش . روزت مبارک .از صمیم قلب دوستت دارم

******************

باور کن ماه هاست زیباترین جملات را برای امروز کنارمی گذارم
اما امشب همه جملات را فراموش کرده ام، همینطور بی وزن و بی هوا آمدم بگویم .پدرم روزت مبارک

******************

چه کسی میداند در پس این چهره مهربان خستگیت را
پدرم دوستت دارم . . .

******************

هر کس که شود داخل حصن حیدر / ایمن بود از عذاب روز محشر
جز مهر علی و آل چیزی نبود / سرمایه ی طوبا و بهشت و کوثر

******************

ای تو کعبه را نگین/ یا امیر المؤمنین / ای تو خلقت را پدر/ وی خلائق را امین
کن نظر ز روی لطف/ به تمام پدران / روز سیزده رجب/ ای امیر مؤمنان

******************

پدرم : منی که پدر شده ام می دانم چه رنجهایی برای من کشیدی. من می دانم که با چه
سختی هایی نیازهای من را بر طرف کردی ، پدرم قسم به تمام روزهای سرد و گرم که
برایم زحمت کشیدی دوستت دارم و خیالت برایم تکیه گاه است ، روزت مبارک...

******************

ای تکیه گاه محکم من، ای پدر جان / ای ابر بارنده ی مهر و لطف و احسان
ای نام زیبایت همیشه اعتبارم / خدمت به تو در همه حال، هست افتخارم . . .

******************

پدر ای چراغ خونه! مرد دریا، مرد بارون
با تو زندگی یه باغه، بی تو سرده مثل زندون
هر چی دارم از تو دارم ، تو بهار آرزوها
هنوزم اگه نگیری، دستامو می افتم از پا . . .

******************

مردها مهربانند و زنها خودخواه !دلیلش هم این است که خبلی از زنها حاضر نیستند به مردی که نمیشناسند حتی کمک کنند ,ول............................ی
همه ی مردها حاضرند برای زنهای غریبه حتی بمیرند !پیشاپش روز مرد مبارک

******************

یک کشتی در حال بارگیری چندین هزار تن جوراب در چین است...همه با هم دعا کنیم ، سالم و به موقع برای روز مرد به ایران برسد.روز مرد بخوره تو سرتون...

******************

هر کس به کسی نازد ما هم به علی نازیم. این عید و روز پدر و مرد بر شما مبارک باد

******************

مرد باید : سرسخت باشه ، خفن باشه ، سیبیل داشته باشه ، اخلاقش مثل سگ باشه ، تو خیابون تف کنه ، زیر بغلش بوی گوه بده ، دست بزن داشته باشه ، بوی جورابش سگو از پا بندازه ، صدای داد و بیدادش 10 تا خونه اونورتر بره ... حالا بگو مردی یا نه !؟ اگه مردی پیشاپیش روزت مبارک

******************

کاش میشد روی دریاها نوشت
سرگذشت دوری ما از بهشت
عیب در پندار و در گفتار ماست
من علی را خوانده ام مولای عشق
روز پدر بر شما مبارک.

نظرات 2 + ارسال نظر
آنیسا یکشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:09 ب.ظ

سلام
واقعا عالی بود...
مر30

آنیسا یکشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:12 ب.ظ

ببخشید که دوباره مزاحم شدما...
...یادم رفت شکلک بذارم..!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد