پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

اس ام اس آذر 90

اس ام اس های جدید آذرماه 1390

پشت دیوار کج فاصله ها پنهانیم ، معنی غربت دل را به خدا میدانیم ، گرچه دوریم ز هم با همه خاطره ها ، به امید خبری تازه ز هم میمانیم.

فرستنده : دانش از تهران

++++++++++++++

تا وقتی که نگاه خداوند به توست ، از روی گردانی دیگران غافل نشو.

فرستنده : دانش از تهران

++++++++++++++

جان فدای آن که یادم میکند یاد او هر روزه شادم میکند مهربانی های او شیرین شکر ، با مرامش کیش و ماتم میکند

++++++++++++++

فراغت در دلم آتش به پا کرد مرا در دشت تنهایی رها کرد ، دوصد نفرین به جان باغبانی که گلها را ز بلبل ها جدا کرد.

++++++++++++++

ای دوست گلی به یادگار بفرست ، گر لایق گل نیستم خار بفرست / از بهر خدا ، نه از بهر دلت ، من پیامی دادم تو جوابی بفرست.

++++++++++++++

نازی که ز لبخند گل یاس هویداست / زیبایی عشق است که در چشم تو پیداست

++++++++++++++

عشق یعنی : چون خورشید تابیدن بر شبهای دوست و چون برف ذوب شدن بر غم های دوست.

++++++++++++++

سکوت یعنی یه حرف که رو لبمه ، یه شرم که تونگامه ، یه ارزو که تو سینمه ، سکوت یعنی دوستت دارم.

++++++++++++++

کاش رویاهایمان روزی حقیقت می شدند ، تنگنای سینه ها دشت محبت میشدند ، سادگی ، مهر و صفا قانون انسان بودن است ، کاش قانونهایمان یک دم رعایت میشدند. گاهی از غم می شود ویران دلم .. ای کاش بین دلها غصه ها مردانه قسمت می شدند.

++++++++++++++

هیچ گاه به کوچه بن بست ناسزا نگو ، رنج بن بست بودن برای کوچه کافیست.

++++++++++++++

چقدر عبور ثانیه ها سخت میشود وقتی دلی برای دلی تنگ میشود.

++++++++++++++

دلتنگیهایم را با کدام قایق خیالی روانه دل دریاییت کنم تا بدانی دلتنگتم.

++++++++++++++

اگر تو قلبت صدای اره و تیشه اومد نترس ، منم دارم گوشه قلبت کلبه می سازم.

++++++++++++++

آمدنت یک رویا بود ماندنت یک خاطره و رفتنت فاجعه.

++++++++++++++

من در تب عشق تو اسیرم ، بگذار که جان از تو بگیرم / یا با نفس تو زنده باشم یا اینکه به جای تو بمیرم.

++++++++++++++

زندگی آن هنگام زیباست که آدمی بداند فکری به خاطرش در هیاهوست.

++++++++++++++

گاهی نفس به تیزی شمشیر میشود از هر چه زندگیست دلت سیر میشود کاری ندارم از که " کجایی " " جه میکنی" بی عشق سرمکن که دلت پیر میشود.

++++++++++++++

دنیا همه هیج و اهل دنیا همه هیج / ای هیچ برای هیچ بر هیچ مپیچ / دانی که پس ازعمر جه ماند باقی / مهر است و محبت و باقی همه هیچ.

++++++++++++++

حکایت ما و دوستان حکایت ماه و برکه است! در دل هم جا دارند ولی از هم دورند.

++++++++++++++

سلام به اون اهل دلی که بی ریا و باصفاست / قلب پر از محبتش همیشه با یاد خداست / دور باشد از وجودشون هر چی غم و هر چی بلاست ، گفتم سلامی عرض کنم نگین فلانی بی وفاست.

++++++++++++++

ستاره بخت هیچ کس شوم نیست این ما هستیم که آسمان را بد تعبیر میکنیم.

++++++++++++++

گفتمت با من بمان گفتی که یارت نیستم / روشنی بخش و چراغ شام تارت نیستم در تمام تار و پود من تنیده یاد تو / ای که از من غافلی ، غافل ز یادت نیستم.

++++++++++++++

کوتاهی زمان را وقتی فهمیدم که در کنارت بودم / و طولانی بودن آنرا وقتی فهمیدم که در انتظارت بودم.... حالا که دلتنگتم زمان ایستاده.

++++++++++++++

حیف نون داشته کباب درست میکرده می بینه یه گربه داره نگاه میکنه حیف نون داد میزنه : آی بلال شیر بلاله!!!

نظرات 2 + ارسال نظر
mahdi جمعه 27 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:37 ق.ظ http://www.jok9.mihanblog.com

وبلاگ خیلی خوبی داری اگه خواستی منو با(جک و لطیفه و اس ام اس) لینک کن بعد بیا وبلاگ من و در قسمت "ارسال لینک وبلاگتو ارسال کن

جا خالی یکشنبه 6 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 09:23 ب.ظ

ای صاحب سایت: سایتت بی مزه بود. ناراحت نشیدا؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد