پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

طنز جدید پ ن پ

طنز جدید پ ن پ

میخوایم بریم خونه ی جدیدمون ، مامانم میگه این همه اثاثو باید با کامیون ببریم ؟!!

میگم : پـَـــ نــه پـَـــ راست کلیک کن ، کات شون  کن ، برو تو خونه جدیده پیست کن !

++++++++

رو دیوار مارمولک بود،داداشم دیده میگه مارمولکه؟

پـَـــ نــه پـَـــ سوسماره معتاد شده به این روز افتاده ببین عبرت بگیر !

++++++++

رفتم ساندویچی..نوشابه آورده ..میگه نی بذارم؟؟

پـَـــ نــه پـَـــ فلوت بذار !

++++++++

دیروز رفتم نون بربری گرفتم اومدم خونه بابام گفت نون بربریه؟

گفتم پـَـــ نــه پـَـــ بیسکویت خانوادست !

++++++++

دوستم پریده تو استخر داد میزنه میگه شنـــا کنم؟

میگم پـــ ن پـــــــ بزار آهنگ تـایتـانیک بزارم آروم غرق شو..!

++++++++

دوستم میگه با گوشی برم اینترنت از شارژم کم میشه ؟

میگم پ نه پ از صندوق ذخیره ارزی سازمان اوپک کم میشه !

++++++++

به دوستم اس ام اس زدم میگم کلاس تشکیل نمیشه.. جواب داده یعنی اوستاد نیومده ؟

بش میگم پ نه پ رفته قایم شده همه دارن دنبالش میگردن!

++++++++

واسه عید قربون گوسفند گرفتیم..همسایمون اومده میگه میخوای قربونی بدین ؟

میگم پ نه پ گذاشتیم دم در حاجی که از مکه اومد یاد داستان اسماعیل و پدرش بیفته !

++++++++

یه گنجشک مرده رو یکی از دوستام داره خاکش میکنه داداشم میگه دارن خاکش میکنن؟

میگم پـَـــ نــه پـَـــ دارن میکارنش واسه سال بعد محصول بده!!!

++++++++

تنهایی داشتم کمد اتاقمو جابجا میکردم مثل هرکول دودستی کمدمو تو بغل میگرفتم جابجاش میکردم مادرم از راه رسید پرسید کمدتو جابجا میکنی؟

گفتم پ ن پ دلش گرفته بود بغلش کردم دلداریش بدم !

++++++++

یارو اومده مغازه یه حوله برداشته میگه آقا اینا حوله ست؟

میگم پ ن پ نون بربریه ، کنجدی هم دارم !

++++++++

با دوستم توى خیابون داشتیم میرفتیم،مأمور راهنمائی و رانندگى داشت یکى رو جریمه میکرد

دوستم به راننده گفت داره جریمه ت میکنه؟

گفتم پ نه پ داره باهاش احوال پرسى میکنه

++++++++

رفتم سر خاک خدا بیامرزی دارم خرما تعارف می کنم ، طرف برداشته میگه فاتحه است دیگه نه؟ پَ نه پَ خدا بیامرز زنده شده داریم جشن می گیریم!

++++++++

با دوستم رفتیم دکتر واسه عمل بینیش دکتر میگه میخوای بینیتو کوچیک کنی؟ پَ نه پَ اومدیم بکوبیمش 3 طبقه بسازیم!!!

++++++++

تا کمر رفتم تو موتور ماشینم که ببینم چه مرگشه ، رفیقم اومده میگه داری تعمیرش میکنی ؟! پَ نه پَ دارم با گِیج روغن درد و دل میکنم !!

++++++++

رفتم ساعت سازی به یارو میگم ساعتم کار نمیکنه میپرسه یعنی درستش کنم ؟ پـَـــ نــه پـَـــ باهاش صحبت کن سر عقل بیاد برگرده سر کار

++++++++

رفتم ساندویچ بخرم،یارو میگه:میخوای بخوری؟پ نه پ میخوام بپوشم هرکی منو میبینه اشتهاش باز شه!

++++++++

دارم جریان استیو جابز و ماجرای اختراع اپل رو برای بابام تعریف میکنم...بابام میگه اپل همین سیب گاز ده ست که رو کامپیوتره.. پـَـــ نــه پـَـــ این سیب همون سیبست که حوا گاز زده استیو هم دیده اسراف نشه.باقی سیبه رو ضمیمه لپتابش کرده!!!

++++++++

دراز کشیده بودم لب استخر ... دوستم میگه آفتاب می گیری؟ پـَـــ نــه پـَـــ با خورشید مسابقه گذاشتیم، هر کی دیرتر بخنده برندس

++++++++

رفتم انشامو خوندم،معلمه اومده میگه:اینو به سبکه خودت نوشتی؟ پـَـــ نــه پـَـــ به سبک استیل البرز نوشتم!

++++++++

ماشین رو بردم سرویس ، میگم فـــیلترش هم بذار ، میگه فیـــلتر هوا؟ پـَـــ نــه پـَـــ فیلتــر شکن بذار ماشین شبا بتونه بیاد فیسبوک

++++++++

رفتم پمپ بنزین به یارو میگم ۲۰ تا بزن. میگه ۲۰ لیتر؟ پـَـــ نــه پـَـــ ۲۰ تا قاشق چای خوری!!

++++++++

دارم باش اس بازی میکنم وسطش اس میده بیداری پـَـــ نــه پـَـــ عمم قبول زحمت کرده داره جام اس میده به تو گاگووووووووووووووول

++++++++

نگاه من به سالروز ازدواجم مانند نگاه گوسفندی است به روز عید قربان. پـَـــ نــه پـَـــ عید همگی دوستان پیشاپیش مبارک.

++++++++

جارو دستم بود داشتم میرفتم اتاقمو جارو بزنم ... عمه ام دید گفت داری میری جارو بزنی؟ پَـــ نَ پَـــ زنگ زدم بچه ها بیان قسمت ده هری پاتر رو بسازیم

++++++++

با رفیقم وایسادیم کنار اتوبان یه موتوری با صد تا سرعت از کنارمون رد شد. دوستم میگه موتور بود ؟ پ نه پ میگ میگ بود

++++++++

اومده میگه اتفاقی افتاده داری گریه میکنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ پـَـــ نــه پـَـــ دلم واسه گوسفندایی که فردا قراره کشته شن میسوزه دارم واسشون عزاداری میکنم

++++++++

به مامانم میگم من سحری هم نخوردم خیلی گشنمه

میگه یعنی افطار میخوری ؟ پـَـ نـَـ پـَـ نمیخورم ببینم من بیشتر طاقت دارم یا شتر تو صحرا

++++++++

بابای رفیقم مرده؟؟؟؟؟ بعد زنش میگه میخواین خاکش کنین؟؟رفیقم گفت: پـَـ نـَـ پـَـ میخوامیم باراندازش کنیم

++++++++

سر کلاس راهنمایی رانندگی نشسته بودم .کلاس گرم بود و همه خیس عرق شده بودند .

به مسئول کلاس میگم : ببخشید خانم میشه کولر رو روشن کنید

میگه :گرمه. گفتم: پـَـ نـَـ پـَـ هممون از خجالت خیس عرق شدیم.

++++++++

دیشب دختر خالم خیلی گریه مدکرد نمیذاشت بخوابم به مادربزرگم یه قصه براش بگو تا اروم شه گفت مثله قصه ی شاه پریون گفتم پـَـ نـَـ پـَـ قصه هفت دراکولا در شبو تعریف کن که دیگه اصلا نخوابه

++++++++

توی سلمونی نشسته بودم که یکدفعه یه مرد کچله امد تو. آرایشگر با نیشخند بهش گفت: امدی آب بخوری؟ مرد گفت: پـَـ نـَـ پـَـ امدم موهام کوتاه کنی

جک پ ن پ 

لطیفه په نه په 

اس ام اس طنز په نه په

نظرات 7 + ارسال نظر
بهناز دوشنبه 23 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:30 ب.ظ

خیلی با حال بودن دمت گرم

فروغ چهارشنبه 25 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 02:40 ب.ظ

هه خیلی باحاله! توجه کردی همه این خنگول بازیا کاره اقاهاس یعنی هیچ جا نگفته خواهرم همش گفته داداشم

ارغوان چهارشنبه 25 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 05:30 ب.ظ

خیلی خوب بود.با نظر فروغ جون هم موافقم

jeniffer پنج‌شنبه 26 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:21 ق.ظ

منم همین طور موافقم ولی مرسی دمتوووووووووووووووون گرمممممممممم

متین یکشنبه 29 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 07:38 ب.ظ

خییییییییییییییییییییییییییییییلی باحال بود!!!!!!!کلی خندیدم!البته به کامنت فروغم خیلی خندیدم

اتی چهارشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 06:52 ب.ظ

بامن دوس میشی

مانی سه‌شنبه 30 دی‌ماه سال 1393 ساعت 07:53 ب.ظ

با اتیم دوست میشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد