پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

اس ام اس عشقولانه نایاب

بر لبی خاموش صدایت می کنم گر چه دوری از برم از صمیم قلب دعایت میکنم

فرستنده : 6348***0938

+++++++++++++++++

نفس بده که برایت نفس نفس بزنم،نفس به جزتونخواهم برای کس بزنم،مرااسیرخودکردی دعایم کن،که آخرین نفس رادراین قفس بزنم...

فرستنده : 6348***0938

+++++++++++++++++

زیبایی هاراچشم می بیند و مهربانی هارا دل،چشم فراموش میکند،امادل هرگز،پس بدان تازمانیکه دل زنده است فراموش نخواهی شد

فرستنده : 6348***0938

+++++++++++++++++

اگه باتموم درختهای دنیانردبون بسازی بازم دستت به سقف دلتنگیهام نمی رسه

فرستنده : 6348***0938

+++++++++++++++++

توی سه وقت دعا بر آورده می شه: وقت اذان، وقتی که بارون میاد، وقتی که دلی می شکنه، من وقت اذان زیر بارون برات دعا می کنم هیچوقت دلت نشکنه.

فرستنده : 2472***0938

+++++++++++++++++

ای چشم تو از هرچه غزل گیراتر / لبخند تو از خنده ی گل زیباتر

در برکه ی آرام تو حتی مهتاب / صد بار ز خورشید شده والاتر

خوبان جهان آنچه تو داری دارند / در عشق تو از یک یکشان بالاتر

+++++++++++++++++

من حسرت دیدار تو دارم به که گویم / از بهر تو من ابر بهارم به که گویم
غیر از تو کسی را به خدا دوست ندارم / از نرگس چشم تو خمارم به که گویم

+++++++++++++++++

دلم می خواد که از سر محبّت

به عشق من بدی جواب مثبت

تو بی لیاقتی اگه بگی"نه"

اِندِ حماقتی اگه بگی "نه"

فدای اون که "نه" نمی گه می شم

عاشق یک دلبر دیگه می شم

اگر جواب "نه" بیاد تو sms  و نامه ت

خلاصه قهر، قهر تا قیامت!

+++++++++++++++++

زندگی زیباست حتی اگر کور باشی ، خوش آهنگ است حتی اگر کر باشی

مسحور کننده است حتی اگر فلج باشی ، اما بی ارزش است اگرثانیه ای عاشق نباشی

+++++++++++++++++

می‌روم ، اما نمی‌پرسم ز خویش

ره کجا ؟ منزل کجا ؟ مقصود چیست ؟

بوسه می‌بخشم  ولی خود غافلم

کاین دل دیوانه را معبود کیست . . . ؟

+++++++++++++++++

لنگه های چوبی در حیاطمان گرچه کهنه اند و جیر جیر میکنند

محکمند

خوش به حالشان که لنگه همند

+++++++++++++++++

دنیا مثل پاییزه هم قشنگه هم غم انگیزه

قشنگیش به خاطر تو و غم انگیزیش به خاطر دوری تو . . .

+++++++++++++++++

عشق محکومی است که محاکمه نمی شود

دیوانه ایست که معالجه نمی شود

بیگانه ایست که شناخته نمی شود

سکوتی است که شکسته نمی شود

وفریادی ایست که ارام نمی شود

+++++++++++++++++

دل آرام را بی تاب میکنی! دل بی تاب را آرام !

آخرش نگفتی : تو ، دردی یا درمان ؟

نظرات 1 + ارسال نظر
www.manywrestling.ir جمعه 29 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 07:33 ب.ظ http://www.manywrestling.ir

سلام دادا.................

ببین آمار سایت ما روزی ۱۰ هزار نفره میتونی افراد آنلاین هم ببنی باورت شه...

میای باهم تبادل بنر کنیم منتظر جوابت هستم

یا از طریق بخش نظرات یا ایمیل منو اد کن مرسی


از طرف سایت مانی ریستلینگ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد