پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

شعر طنز ماه مبارک رمضان

شعری طنز به مناسبت ماه مبارک رمضان

سحرگاهان به قصد روزه داری

 شدم بیدار از خواب و خماری
برایم سفره ای الوان گشودند

 به آن هر لحظه چیزی را فزودند
برنج و مرغ و سوپ وآش رشته

 سُس و استیک با نان برشته
خلاصه لقمه ای از هرچه دیدم

 کمی از این کمی از آن چشیدم
پس از آن ماست را کردم سرازیر

درون معده ام با اندکی سیر
وختم حمله ام با یک دو آروغ

 بشد اعلام بعداز خوردن دوغ
سپس یک چای دبش قند پهلو

 به من دادند با یک دانه لیمو
خلاصه روزه را آغاز کردم

 برای اهل خانه ناز کردم
برای اینکه یابم صبر و طاقت

 نمود م صبح تا شب استراحت
دوپرس ِ کلّه پاچه با دو کوکا

 کمی یخدر بهشت یک خورده حلوا
به افطاری برایم شد فراهم

 زدم تو رگ کمی از زولبیا هم
وسی روزی به این منوال طی شد

 نفهمیدم که کی آمد و کی شد
به زحمت صبح خود را شام کردم

 به خود سازی ولی اقدام کردم
به شعبان من به وزن شصت بودم

 به ماه روزه ده کیلو فزودم
اگرچه رد شدم در این عبادت

 به خود سازی ولیکن کردم عادت
خدایا ای خدای مهر و ناهید

 بده توش و توانی را به« جاوید»
که گیرد سالیان سال روزه

 اگرچه او شود از دم رفوزه

+++++++

اس ام اس تبریک ماه مبارک رمضان

اس ام اس خنده دار ماه مبارک رمضان  

داستان خنده دار ملانصرالدین و ماه مبارک رمضان 

اس ام اس شب قدر و شهادت حضرت علی ( ع )

اس ام اس رمضان

اس ام اس عیدفطر

اس ام اس شب قدر

پیامک تبریک عید فطر
نظرات 4 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:51 ب.ظ

سلام
خسته نباشی
باباجان من اگه بخوام مطلب جدیدی رو بنویسم باید چکار کنم

ابوالفضل سلیمی شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 04:38 ب.ظ http://persiansheer.blogfa.com

سلام دوست من
من از وبلاگ شما دیدن کردم و وب شما رو در لینکهام قرار دادم . خوشحال میشم از وبلاگ من دیدن کنید

امیر حسین خوش حال شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:42 ق.ظ http://koyli.mihanblog.com

سلام. من امیر حسین خوش حال هستم با نام مستعار « کولی » از مشهد. چند سال ست که با « ماهنامه ی طنز و کاریکاتور بچه مشهد » در بخش شعر طنز کار می کنم. کتاب اولم نیز کتابی طنز بود با نام « البدیع الجدید، فی الهزاران اشعار المفید ! » که نقدی طنزآمیز بود از اوضاع ادبی ی کشور. کتاب دومم مجموعه ی غزل بود با نام « مرگ را حس می کنم این روزها ». به وبلاگم سر بزنید.
Koyli.mihanblog.com

مهلا پنج‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 07:56 ب.ظ http://mahla0soltani.blogfa.com

باسلام شما توی وب من لینک شدین وب زیبایه
عاشقش شدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد