پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

اس ام اس شکلک دار

 اس ام اس های تصویری جدید 

10,20,30,40,50,60,70,80,90,100

.

بیام ؟

.

کجا قایم شدی؟

.

آهان پیدات کردم

.+""+  .+""+.
+     injayi     +
 "+.            .+"
 "+ . +"

فرستنده : دانش از تهران

+++++++++++

/) /)
         @@ \_____/
         / /\    ____\   
        ¤¤     | | | |
                ^^^^

تو گوشیت جاداری چند روزی خرمو ببندی؟؟!!

فرستنده : 6056***0916

+++++++++++

©/

 / l

/\

اجازه؟ ما دلمون واست تنگ شده.

فرستنده : 6348***0938

+++++++++++

م

          ی

              ب

             و

          س

        م

 ت

ع:-*ز:-*ی:-*ز:-*م:-

فرستنده : 9639***0937

+++++++++++

/) /)
         @@ \_____/
         / /\    ____\   
        ¤¤     | | | |
                ^^^^

خوش به حالت گوشیت آیینه داره!!!!!!!!!!!!!!

فرستنده : 7179***0913

+++++++++++


O,,

I”

 

….,O
L”       

 

O

I

 

,…./”””;|O 

تعجب نکن دارم نماز شکر میخونم چون تورو دارم.

فرستنده : 6348***0938

+++++++++++

~ ~ ~ ~ - ~ - . ~ ~

 ~ \O/ ~ . - ~ ~ ~

 ~ - ~ ~ . ~ ~ ~~

اینقدر از دوریت گریه کردم دارم تو اشکام غرق میشم.

فرستنده : 6348***0938

+++++++++++

I-----Δ

I    ......

I    '''''''''

I     o

I    /ii\

I    / L

این عکسو وقتی حموم بودی ازت گرفتم اگه sms ندی واسه همه میفرستم.

فرستنده : 2701***0936

+++++++++++

><(((>     ><(((>

><(((>     ><(((>

ماهی برات فرستادم تا بخوری و ببینی که چقدر مزش با علف فرق داره!!

فرستنده : 6348***0938

+++++++++++

*   *     *  *

*       *

*          *

*      *    *

این قاصدکها رو فوت کردم تا بیان بهت بگن به یادتم.

فرستنده : 6348***0938

+++++++++++

('_')

<¡¡¡>

_\\_

چیه؟

دلم تنگ شده میخوام وایسم نگات کنم مشکلیه؟

فرستنده : 3898***0935

نظرات 5 + ارسال نظر
سعید دوشنبه 13 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 07:25 ق.ظ http://aksa.blogsky.com/

سلام من رتبم تو گوگل 3 هستش من شما رو با نام اس ام اس و خنده لینک کردم شما منو با نام عکس های داغ روز لینک کنید با تشکر

شیدا چهارشنبه 15 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:56 ب.ظ

سلام خیلی با حاله خوشم اومد فقط لطفا تعدادشون رو بیشتر کنید

ندا یکشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:54 ب.ظ

سلام عالیندممنونمنم باشیداخانم موافقم

دنی سه‌شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:08 ق.ظ

سلام
خیلی باحال و خنده دار بودن ولی حیف که کم بودن

asal پنج‌شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 01:06 ب.ظ http://sms-joke20.blogsky.com

خیلی عالی بود ولی کاش بیشتر بود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد