پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

اس ام اس عاشقانه تیر 1390

جدیدترین و زیباترین اس ام اس های عاشقانه تیرماه 90

یکی بود یکی نبود،اون که بود تو بودی،اون که تو قلب تو نبود من بودم.

یکی داشت،یکی نداشت،اون که داشت توبودی،اون که جزتو کسی رو نداشت من بودم

فرستنده : 8853***0937

++++++++++

باتو آغاز میکنم تو عشق و دنیای منی ، با تو به آخر میرسم تو خط پایان منی.

فرستنده : 6016***0916

++++++++++

~~~~~~

موجی ازعشق را برساحل دلت میفرستم تابدانی فراموش نشدنی هستی.

فرستنده : دانش از تهران

++++++++++

زندگی قافیه ی باران است ، من اگر پایئزم و درختان همه بی رنگ شدند ، تو بهاری و به اندازه باران خدا زیبایی.

فرستنده : 7897***0935

++++++++++

سهم انسان از هستی به وسعت قلب مهربان اوست ، بدون شک تمام هستی سهم توست و تو لایق بهترینهایی.

فرستنده : دانش از تهران

++++++++++

نه از دریا و قایق می نویسم نه از زخم شقایق می نویسم به یاد لحظه های باتوبودن به یاد آن دقایق می نویسم.

فرستنده : 9002***0917

++++++++++

هواشناسی گفت گرما‎ ‎باعث بدحالى گلهاشده   sms دادم ببینم گل ماحالش چطوره

فرستنده : 2361***0917

++++++++++

آرزو کردم میان بی کسی های دلم / لااقل یادم به قلبت تا ابد مهمان شود.

فرستنده : 6348***0938

++++++++++

دوستت دارم 21 ، 20 واسه 20 بودنت ، یکی واسه تک بودنت.

فرستنده : 3503***0917

++++++++++

آرزوکردم میان بی کسی های دلم/ لااقل یادم به قلبت تا ابد مهمان شود.

فرستنده : 6348***0938

++++++++++

خاطرت را به دست قلبم می سپارم که با تپش آن هرلحظه به یاد تو باشم.

فرستنده : 6348***0938

++++++++++

خونه ی اجاره ای داری واسه یه آدم تنها؟
قلبشو پیش میده ، جونشو ماه به ماه.

فرستنده : 9971***0938

++++++++++

به جز حضور تو هیچ چیز این جهان را جدی نگرفته ام حتی عشق را.

فرستنده : 7043***0938

++++++++++

مثل ستاره زیبا و قشنگی اماتنها فرقی که داری اوناخیلی زیادن اماتوتکی!

فرستنده : دانش از تهران

++++++++++

عهد کردم که بدهکار نباشم به کسی،وای ازدست محبت که بدهکار توام...

فرستنده : دانش از تهران

++++++++++

با همه چشم انتظاری با پیامت دلخوشیم ، ای قرار بیقراری ساحل آرامشم. گاه گاهی پربزن تا خلوت تنهاییم تا ببینی در فراقت من چه رنجی می کشم...

فرستنده : 6124***0936

++++++++++

عشقت اگر به دلم بتابد چه کنم ، مهرت به سرای من اگر بتابد چه کنم ، یک دم به سوال من جوابی بده ای دوست ، روزی که دلم تورا بخواهد چه کنم؟

فرستنده : 8421***0919

نظرات 2 + ارسال نظر
مهدی سه‌شنبه 31 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:20 ب.ظ http://javalord.mihanblog.com

سلام
وبلاگت عالیه
خوشحال میشم بعد از این که به اسم اس ام اس خونه لینکم کردید خبرم کنید تا لینکتون کنم
ممنون
www.javalord.mihanblog.com

مهدی چهارشنبه 1 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:06 ق.ظ http://javalord.mihanblog.com/

سلام دوست عزیز
ممنون از اینکه لینکم کردید
شما هم لینک شدید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد