پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

اس ام اس فلسفی تیر ماه 90

جدیدترین و زیباترین اس ام اسهای فلسفی تیرماه 90

اس ام اس های فلسفی رو با جمله ی بسیار زیبا از دکتر شریعتی آغاز میکنم.

باشیطان هم داستان شدم تادربرابرهیچ آدمی سرتسلیم فرودنیاورم.( دکتر شریعتی )

فرستنده : 7026***0918

++++++++++

پازل دل کسی رو بهم ریختن هنر نیست هروقت با تکه های شکسته دل یه نفر براش یه پازل جدید ساختی هنر کردی.

فرستنده : 5209***0919

++++++++++

انسان های بی هدف مجبورند تمام عمر برای انسان های هدفمند کار کنند

فرستنده : 6040***0939

++++++++++

گفتم : خدایا چقدر دوری
گفت : تو با من؟
گفتم : خدایا تنهاترینم
گفت : با وجود من؟
گفتم : خدایا کمک خواستم
گفت : از غیر من؟!
گفتم : خدایا دوستت دارم
گفت : بیش از من؟

فرستنده : 9295***0937

++++++++++

وقتی چترت خداست بگذار ابر سرنوشت هرچه میخواهد ببارد،لحظه هایت آرام...

فرستنده : 6348***0938

++++++++++

وقتی چلچله ها برایم آواز می خوانند فرصتی به کلاغ نمیدهم تا برایم قار قار کند .

فرستنده : 5987***0912

++++++++++

زادگاه و تاریخ تولد هیچ کس در هیچ نقشه و تقویمی نیست چراکه آدمها هر لحظه در طپش قلب کسانی که دوستشان دارند متولد میشوند. ( کوروش کبیر )

فرستنده : 9357***0935

++++++++++

گاهی خدا آنقد صدایت را دوست داردکه سکوت می کندتاتوبارها بگویی خدای من.

فرستنده : 9442***0936

++++++++++

مابرنده ایم اگرلحظه هاى شیرین امروز راقربانى اتفاقات تلخ دیروزنکنیم.

فرستنده : 4003***0935

++++++++++

آشفتگی من از این نیست که تو به من دروغ گفته ای ، از این آشفته ام که دیگر تورا نمیتوانم باور کنم.

فرستنده : 0307***0913

++++++++++

آرامش چیست؟نگاه به گذشته وشکرخدا،نگاه به آینده واعتمادبه خدا،نگاه به اطراف وجستجوىخدا،نگاه به درون ودیدن خدا،لحظه هایتان سرشارازبوىخدا.

فرستنده : دانش از تهران

++++++++++

"اندیشه خداوند بالاتر ازفکرکوتاه ماست،به اندیشه ی قشنگ خدا میسپارمت

فرستنده : دانش از تهران

++++++++++

درود بر کسانی که از پاکیشان دوستی آغاز میشود ، از صداقتشان دوستی ادامه می یابد و از وفایشان دوستی پایانی ندارد. ( کوروش کبیر)

فرستنده : 9331***0919

++++++++++

زندگی مثل یه اتوبوس شلوغه که تو اون جا برای نشستن نیست وقتی که خلوت میشه و میخوای بشینی راننده داد میزنه میگه : پیاده شید آخره خطه.

فرستنده : 6040***0939

++++++++++

استوار باش همچون دژی که در مقابل باد شدید نمی لرزد. انسان راسخ جهان را مطابق میل خودش عوض میکند. فردا همان خواهد شد که امروز اندیشیده است. (دانته)

فرستنده : 6040***0911

++++++++++

وقتی انسان آرامش را در خود نیابد

جستجوی آن در جای دیگر کار بیهوده ای است

"لارو شفوکو"

فرستنده : 5987***0912

++++++++++

ما آمده ایم تا با زندگی کردن قیمت پیدا کنیم نه اینکه به هر قیمتی زندگی کنیم. هرکسی چرای زندگی خود را یافت با هر چگونه ای خواهد ساخت.

فرستنده : 4003***0935

++++++++++

یک روز رسد غمی به اندازه کوه ، یک روز رسد نشاط اندازه دشت. افسانه زندگی چنین است عزیز: در سایه کوه باید از دشت گذشت.

فرستنده : 6040***0939

نظرات 2 + ارسال نظر
سالومه پنج‌شنبه 2 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 09:05 ب.ظ http://www.ahvazland.blogfa.com

درود....

وبلاگ زیبا و پر محتوایی دارید من وبلاگ شما رو با نام اس ام اس فلسفی و آموزنده لینک کردم .....خوشحال میشم وبلاگ مارو هم با نام ســـــالی تالـــــک لینک کنید ...

موفق باشید

بهار دوشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:02 ب.ظ http://ghurubezendegi.blogfa.com

سلام.خیلی زیبابود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد