پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

اس ام اس باحال انگلیسی

اس ام اس های خیلی باحال انگلیسی با معنی فارسی

If
A=1
B=2
C=3
……………
Z=26 then
L+O+V+E = 54
And
F+R+I+E+N+D+S+H+I+P=108
friendship is twice stronger than Love…

اگر A=1
B=2
C=3
…….
Z=26
 خواهد بود بنابراین

عشق = 54 میشود (L+O+V+E = 54 )دوستی = 108 میشود (F+R+I+E+N+D+S+H+I+P=108 )

پس دوستی دوبرابر قوی تر از عشق است.

فرستنده : دانش از تهران

+++++++++

The path that leads to happiness is so narrow that two can not walk on it unless they become one.

مسیری که تورا به سوی خوشبختی هدایت میکند خیلی باریک است بطوری که 2 نفر نمی توانند باهم روی آن راه بروند مگر اینکه هردو یکی شوند.

فرستنده : دانش از تهران

+++++++++

When the night comes, look at the sky. If you see a falling star ,don't wonder why, just make a wish. Trust

me, it will come true, because I did it and I found you

وقتی شب می آید به آسمان نگاه کن تو یک ستاره درحال سقوط خواهی دید شگفت زده نشو که چرا اینطور شده؟ فقط یک آرزو بکن به من اعتماد کن به آن خواهی رسید زیرا من اینکار را کردم و به تو رسیدم.

فرستنده : دانش از تهران

+++++++++

DON'T COMPARE YOURSELF WITH ANYONE IN THIS WORLD....... IF YOU DO SO, YOU ARE INSULTING YOURSELF - ALEN STRIKE.

تو این دنیا خودت رو با کسی مقایسه نکن اگر این کار رو بکنی به خودت توهین کردی. آلن استریک.

فرستنده : دانش از تهران

+++++++++

A science has proved that 'SUGAR'

melts in water..

so please don't walk in rain..

otherwise I will lose such a sweet friend like you...!!

یک دانشمند ثابت کرد که شکر در آب حل میشود... بنابراین در باران قدم نزن بخاطر اینکه نمی خواهم دوست شیرینی مثل تورا از دست بدهم.

فرستنده : دانش از تهران

+++++++++

I beg you that you where with me you told me never never .....a cool answer and this sadness was killed me

من بهت التماس میکردم که همه جا با من باش ولی تو به من میگفتی هرگز هرگز .... یک جواب سرد و این غم و اندوه مرا کشت.

فرستنده : 9660***0939

+++++++++

دوستان این دوتا اس ام اس رو نتونستم درست جمله بندی کنم هرکی بلده تو قسمت نظرات بگه مرسی

Sweetheart sending your way lot of hugs and kisses for the rest meet in person

فرستنده : 9660***0939

+++++++++

I like you as the gauge of dust, if you account you will know how much I love you!

فرستنده : دانش از تهران

نظرات 7 + ارسال نظر
گیلدا دوشنبه 6 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:59 ب.ظ http://l.spectacular@yahoo.com

به اندازه دانه های گرد و غبار دوست دارم اگر بتونی حسابشون کنی خواهی فهمید که چقدر دوست دارم

محمد حسین یکشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 06:02 ب.ظ

عذر می خوام ولی این دومی خیلی چرت بود

امین شنبه 2 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:37 ب.ظ

I beg you that I take everywhere with me,
But you said to me . never never ...
a cool answer and this sadness killed me

farshid جمعه 29 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 05:27 ب.ظ

به اندازه دانه های گرد و غبار دوست دارم اگر بتونی خودت رو حساب کنی(که سراسر وجودت از خاک ساخته شده) خواهی فهمید که چقدر دوست دارم.

fariba جمعه 24 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:54 ب.ظ

همون که گیلدا گفت درسته

Elham پنج‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 05:29 ب.ظ

Are farshid dorost mige!!!! Mer30

Elham پنج‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 11:23 ب.ظ http://goldensite777.webs.com

Ye sari be site man bezanid!!! Mer30 www.goldensite777.web.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد