پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

اس ام اس خنده دار عید نوروز 1390

برای دیدن اس ام اسهای خنده دار و جدید تبریک عید نوروز 90 روی لینکهای زیر کلیک کنید:

»متن ادبی و شعر تبریک عید نوروز 90 ، »پیامک جدید تبریک سال نو 1390 ، »اس ام اس جدید 90 تبریک عید نوروز ، »شعر طنز مخصوص عید نوروز 1390  ، »پیامک تبریک عید نوروز 90  ، »شعر اس ام اسی تبریک سال نو 90  ، »اس ام اس های تبریک سال نو 1390  ، »اس ام اس تبریک عید نوروز 1390 ، پیام تبریک عید نوروز 90

جدیدترین و خنده دارترین اس ام اسها :

صفایی ندارد ارسطو شدن
خوشا پرکشیدن پرستو شدن
تو که پر نداری پرستو شوی
بشین درس بخون تا ارسطو شوی.

************************************

میگفت بعد از ازدواج میبرمت شمال ٬ بهم میگفت یه خونه بزرگ

تو الهیه میخره ٬ میگفت

ماه عسل میریم ایتالیا … اما نگفت اگه تو قرعه کشی بانک برنده بشه !!!

************************************

جدیدترین اس ام اس عاشقانه غضنفر به نامزدش !

جاروبرقیتم آشغال !!!

************************************

از سخنان قصار غضنفر:

از اشتباهات پدر و مادرت درس بگیر و

هرگز بچه دار نشو و به بچه ات هم بگو هرگز بچه دار نشه!

************************************

ندونم طالعم را کی نوشته

شدم از آتش عشقت برشته

فقط در قلب من جای تو باشد

کمی هم جای ناهید و فرشته

************************************

یک جام پر از شراب دستت باشد

تا حال من خراب دستت باشد

این چندمین پیامک است ندادی پاسخ

ای دوست فقط حساب دستت باشد

************************************

ببرد از من قرار و طاقت و هوش پنیری بودم و دلبر چنان موش!

************************************

اتل متل فسنجون ، بامیه و بادمجون ، من که تورو دوست دارم ، مخلصتم عزیز جون.

فرستنده : 5241***0915

************************************

سلام ، شنیدم پنج شنبه جشن نامزدیته ، خیلی خوشحال شدم . تبریک میگم.

ستاد پیشگیری از افسردگی دختران دم بخت !

نظرات 5 + ارسال نظر
علی چهارشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:21 ق.ظ http://nice-sms.ir

شما هم لینک شدید

عنوان لینک من و از " جوک و اس ام اس nice "

به " عکس/جوک/ اس با حال " تغییر بده آقا محمود شرمنده ها

فرزاد چهارشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:18 ق.ظ http://nazsms.blogsky.com

سلام،از www.nice-sms.mihanblog.com مزاحمت میشم... من الان وبلاگم فیلتر شده میخواستم بدونم اون دفعه که وبلاگ شما فیلتر شد چیکار کردین که الز فیلتر خارجش کردین ..... ممنون میشم کمکم کنید ...
منتظرت جوابت هستم


____________________
در ضمن من اگه جای شما بودم با یه دزد تبادل لینک نمیکردم
www.nice-sms.ir یا همون www.nice-sms.blogsky.com مال بود که اون یارو علی با نامردی ااز من گرفتش .... من پیچ رنکش 2 کردم آمارشو بالا بردم و اونو همکار خودم کردم و کردمش مدیر وبلاگ.... اما اون با نامردی وبلاگ ازم گرفت ....

که جسابشو بعدا میرسم ....
______________
به وبلاگ جدیدم بیای و کمکم کنی ممنونت میشم

امید چهارشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:53 ق.ظ http://caper.mihanblog.com

سلام دوست عزیز من شما رو لینک کردم.
اگه منو لینک کردی یه اطلاعی هم بده.
با تشکر

[ بدون نام ] جمعه 27 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 08:05 ب.ظ

چون نزدیک سال نو هستیم بد نبود ۰

بنده خدا یکشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 02:54 ب.ظ

نظرات جالبی بود همین طور اس های جالبی...
سال نو مبارک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد