پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

اس ام اس عاشقانه نوروز 90

برای دیدن اس ام اس های عاشقانه تبریک نوروز 1390 روی لینکهای زیر کلیک کنید:

»متن ادبی و شعر تبریک عید نوروز 90 ، »پیامک جدید تبریک سال نو 1390 ، »اس ام اس جدید 90 تبریک عید نوروز ، »شعر طنز مخصوص عید نوروز 1390  ، »پیامک تبریک عید نوروز 90  ، »شعر اس ام اسی تبریک سال نو 90  ، »اس ام اس های تبریک سال نو 1390  ، »اس ام اس تبریک عید نوروز 1390 ، پیام تبریک عید نوروز 90

اس ام اس های عاشقانه جدید و بامزه :

ساعـت کـه زنـگ مـی‌زنـد ...

مـُدام بـه ایـن فـکر مـی‌کنـم کـه تــواز سـاعت هـم کـمتـری ...؟!

فرستنده : 6578***0935

****************************************

دل ما که خرابت بوده و هست / اسیر روی ماهت بوه و هست / اگر باما کنی تلخی چه باک است / که این دل خاک پایت بوده و هست.

فرستنده : 5633***0938

****************************************

من بیاد دل و دل یاد تورا میگیرد،دل اگر یاد عزیزش نکند میمیرد.

فرستنده : کوروش 7276***0917

****************************************

این روزها ، دوست دارم تورو داشته باشم تا اینکه تو را دوست داشته باشم.

فرستنده : 2822***0935

****************************************

فکر نکن مسافری و من فقط راه عبورم ، تکیه کن به من عزیزم من همون سنگ صبورم.

فرستنده : 4717***0938

****************************************

کاغذتم رفیق : تنها شدی احساستو روم بنویس.
عصبانی شدی : خط خطیم کن.
سردت شد: منو بسوزون.
اگه دلت خواست مچالم کن.
ولی هیچ وقت منو دور ننداز.

فرستنده : 7316***0935

****************************************

در شبان غم تنهایی خویش

عابد چشم سخنگوی توام

من در این تیره شب جانفرسا

زائر ظلمت گیسوی توام

غیر از غم عشق تو ندارم غم دیگر
شادم که جز این نیست مرا همدم دیگر

****************************************

درد یک پنجره را پنجره ها می فهمند / معنی کور شدن را گره ها می فهمند

یک نگاهت به من آموخت که در حرف زدن / چشم ها بیشتر از حنجره ها می فهمند

****************************************

میدونی فرق عزیز و دلتنگ چیه ؟ دلتنگ کسیه که پیام میده ، عزیز کسیه که پیام میخونه !

****************************************

طوری که دل تو خواست باشم، نشدم / دلخواه دل تنگ خودم هم نشدم
حوا تو به خانه بهشتی برگرد / من هم متاسفم که آدم نشدم . . .

****************************************

عمقِ چشم هات
قصه ی هزار و یک شبِ یلداست
تمام نمی شود هر چه می خوانم . . .

****************************************

شریکم با تو در این درد ، منم مثل تو غم دارم / منم محتاج لبخندم  منم دستاتو کم دارم

از این بازی طولانی ، منم مثل تو دلگیرم / منم با عشق درگیرم  منم بی عشق میمیرم

نظرات 1 + ارسال نظر
مجید دوشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:55 ب.ظ http://h

دستت درد نکنه با این وبلاگت ممنونم گلم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد