پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

داستان های شنیدنی

چند داستان کوتاه و شنیدنی

روزی مردی هنگام کوه نوردی پایش لغزید ، ولی خوشبختانه توانست به شاخه ای بچسبد و خود را نگه دارد همچنان که شاخه را محکم گرفته بود ، نگاهی به زیر پایش ، به دره ای به عمق 500 متر کرد
نگاهی به بالا انداخت و حساب کرد تا بالا ی کوه فقط 10 متر فاصله است .نفس زنان فریاد زد :
«
کمک ، کمک ! کسی آن بالا نیست ؟ کمک ! » غرشی به گوش رسید : « من اینجا هستم ، اگر من را باور کنی نجاتت می دهم .» مرد فریاد کنان گفت : « باور می کنم ! تو را باور می کنم ! »صدا گفت : « اگر من را قبول داری شاخه را رها کن تا تو را نجات دهم .» جوان به شنیدن آنچه صدا گفته بود دوباره به زیر پای خود نگریست و به دیدن آن دره ژرف ، دوباره بالا را نگاه کرد و فریاد زد :
«
کس دیگری آن بالا نیست ! ؟ »

*

*

*

روزی بهلول عده ای از مردم را دید که به بیابان می روند تا از خداوند طلب باران کنند ، زیرا چند سالی بود که باران نیامده بود. مردم عده ای از کودکان مکتب را همراه خود می بردند. بهلول پرسید : اطفال را کجا می برید؟
در جواب گفتند : چون کودکان گناهکار نیستند ، دعای آنها به طور حتم ، مستجاب خواهد شد.
بهلول گفت : اگر چنین است ، پس نباید هیچ مکتبداری تاکنون زنده باشد.

*

*

*

روزی ملانصرالدین در فصل تابستان به مسجد رفت و پس ار نماز و استماع موعظه در گوشه ای از مسجد خوابید و کفشهای خود را روی هم گذاشته زیر سرنهاد .همینکه به خواب رفت و سرش از روی کفشها رد شده و به روی حصیر افتاد وکفشها از زیر سرش خارج شدند. دزد آمد و کفشها را برداشت و برد . وقتی ملا بیدار شد و کفشها را ندید دانست مطلب ازچه قرار است .پس برای فریب دادن و بهچنگ آوردن دزد تدبیری اندیشید و پیش خودخیال کرد که لباس هایم را ازتنم بیرون میآورم و آنرا تانموده و زیر سر میگذارم و خود را به خواب میزنم و سرم را از روی لباسها پایین میاندازم دراین موقع دزد میآید و دست دراز میکند که لباسها را بیرد ومن مچ او را فورا میگیرم. و همین کار را کرد اما از قضا درخواب عمیقی فرورفت .وقتی ازخواب بیدار شد دید لباسهارا هم برده اند

نظرات 4 + ارسال نظر
ایت چهارشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 08:42 ق.ظ http://www.axse3tan.mihanblog.com

http://www.aks98.com/images/zq7y5bqxex2v0hi7fp14.jpg

مشاور پنج‌شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 06:11 ب.ظ http://wedlock.blogfa.com

سلام دوست من
وبلاگ من در رابطه با خانواده و زناشویی است و بازدید روزانه بیش از 15000 دارد همچنین پیج رنک 3. اگر مایل به تبادل لینک بودید من رو با نام آموزش های زناشویی لینک کنید و خبر بدید که در کمتر از 24 ساعت لینکتون کنم. باعث افتخاره که با شما تبادل لینک کنم.
پیشاپیش ممنون

مینا پنج‌شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 05:53 ب.ظ

..........................عالیه

بیگلی بیگلی شنبه 10 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 07:41 ق.ظ

سلام دوست عزیز
شما آدم و یاد اهالی تلویزیون میندازی! اونا هم وقتی سریال به جاهای حساسش میرسه میگن ادامه ی مطلب(برنامه) بعد از آگهی بازرگانی!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد