پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک سرکاری و خنده دار

سلام بچه ها ! یه خبر فوری : بالاخره من هم زن گرفتم . . . اونم یه همزنه بـــــــرقــــــی !


میدونی شباهت تو با باغچه چیه ؟

جفتتون کرم دارید !

صداتو میخوام نه برای لطافتش ، برای اینکه پشت وانت داد بزنی نمکیه !

یارومیره مشهد حرم امام رضا رو میبینه، میگه: امام رضا! قربونت برم! تو بااین همه طلا چرا هشتم شدی؟!!!

غضنفر میره عیادت یکی از دوستانش ، وقتی می خواد بره به اقوام دوستش که اونجا بودند میگه : این دفعه مثل دفعه ی قبل نکنید که مریضتون مُرد و منو خبر نکردیدها !


می دونی چیه ؟
نمی دونی ؟
فکرکن
من بگم ؟
بابا دوستت دارم !
تو را ؟
نه ، بابام را می گم !

بند تمبونتیم !
ولمون کنی هم ما میریم هم آبروت !
( تهدید آمیز ترین اس ام اس عاشقانه )

یه نقطه ی قرمز توی آسمون حرکت میکنه ، میدونی چیه ؟
اون قلب من که از دلتنگی داره به طرف تو پرواز میکنه نیست !
یه مگسه که ماتیک زده !

قطعه‌ای از شاهکار ادبی خنگول: شب بود و خورشید به روشنی می ‌درخشید ، پیرمردی جوان ، یکه و تنها با خانواده‌اش در سکوت گوش‌خراش خیابان قدم‌زنان ایستاده بود !

میدونی فرق من با برف چیه ؟
برف میاد و به زمین میشینه ولی من همینجوری به دل میشینم ! مگه نه !؟

777 سه تا هفت داره
زمستونا خیابونا برف داره
صابون که به دست بمالی کف داره
اایرانو اینجوری نبین نفت داره
نونوایی محلمون صف داره
آهنگای قدیمی توش دف داره

دلم از دوریت پاره شد ... دوختمش ... حالا تنگ شد !

جشنواره فیلم ایرانسل :
چند میگیری اس ام اس ندی ؟
اعتباری ها
شب ها آنتن نمیده آیدا
من مهرداد دیگه شارژ ندارم
در جستجوی آنتن

این تویی >------->-------0
این منم >--->---0
گرفتی مطلبو ؟
.
.
.
بابا میگم کوچیکتم !

نظرات 8 + ارسال نظر
بهار شنبه 28 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 02:24 ب.ظ

بد نبود

بهار شنبه 28 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 02:26 ب.ظ

مثل خودت بی معنی بود

ندا شنبه 28 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 04:50 ب.ظ

ادم قورباغه دهن گشاد ببوسه ولی اس ام اس تکراری نخونه

محمد یکشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 10:26 ب.ظ http://mohamad3423.blogfa.com/

سلام من شما رو لینک کردم شما هم منو لینک کنید ممنون

بوسه پنج‌شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 05:46 ب.ظ

جالب بود.

مینا جمعه 14 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:48 ق.ظ

خوب بود.

شیما سه‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 05:30 ب.ظ

اگه اینو صاحب وبلاگ می خونه جواب بده اس هات حرف نداشت

مرسی نظر لطفتونه

شیما شنبه 6 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 04:17 ب.ظ

صاحب وبلاگ اسمت چیه جواب بده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد