پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

اس ام اس عاشقانه 2010

در هوای عشق پاکت از همه رهاترینم، حسرتی به دل ندارم تو که باشی بهترینم.....

---------------------------------------------------

1+1=2 چشمم فدای تو

3+3=6 حواسم پیش تو

12+12=24 ساعته به تو فکر میکنم

و اصلا:

50% + 50% = 100%  دوستت دارم

---------------------------------------------------

مگه من به تو اجازه دادم که رفتی اون بالا، هان؟؟!!

زود بیا پایین چون تو فقط ماه منی..........!!

---------------------------------------------------

تنها برنامه ای که تکرارش آرزوی من است پخش زنده ی نگاه زیبای توست...!!

---------------------------------------------------

به دریا بزن قایقت میشوم، حقیرم  ولی لایقت میشوم من عاشق شدن را بلد نیستم تو یادم بده عاشقت میشوم

---------------------------------------------------

دستت رو بذار رو نصف صورتت

.

.

.

.

.

به این پدیده میگن ماه گرفتگی!!

---------------------------------------------------

از میان بودنیها تو یکی از آن من باش که به غیر با تو بودن دیگر آرزو ندارم

---------------------------------------------------

از خدا پرسیدم چی دوست داری ؟ گفت : سخاوت . دیوانه گفت: حماقت . غم گفت: ملامت . کوه گفت: صلابت . معشوق گفت : نگاهت . فدای تو که گفتی : رفاقت

---------------------------------------------------

می تپد قلبم برای تو که یادت همدم لحظه لحظه های من است. و با هر تپش بی تاب تر برای دیدار تو می شوم.

---------------------------------------------------

میدونی بعضی شبا چرا زود صبح میشه؟ چون خورشید هم دلش برات تنگ میشه

---------------------------------------------------

گل من خبرنداری دل گلدونت میگیره

اگه توپژمرده باشی گلدونت برات میمیره

---------------------------------------------------

شعاع درد مرا ضرب در هزار کنید مگر مساحت رنج مرا حساب کنید

---------------------------------------------------

در پارکینگ خاطراتم چشماتو پارک کردم. بعدش هم دلت رو پنچر کردم تا از دلم نری!

---------------------------------------------------

تقدیم به کسى که درکنارم نیست، اما حس بودنش به من شوق زیستن مى دهد.

---------------------------------------------------

صبح که چشماتو باز می کنی، بدون دیشب یه نفر به شوق دیدن تو چشماشو بسته.

---------------------------------------------------

کاش بدونی نبودنت، یا تا ابد ندیدنت، بهونه ای نیست برای از یاد بردنت.

---------------------------------------------------

اس ام اس عاشقانه توپ2010 ، پیامک عاشقانه 2010 ، sms عاشقانه 2010 ، پیامک های باحال عاشقانه 2010 ، پیامک های توپ عاشقانه ، پیامک های زیبا عاشقانه 2010 ، بهترین پیامک های 2010 ، بهترین اس ام اس های عاشقانه 2010 ، اس ام اس و پیامک عاشقانه 2010

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد