پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

اس ام اس های جدید آذر 88

همه چیز تو کامله ، لبات ، چشات ، اندامت ، تو باید خوش شانس باشی که زیبا آفریده شده ای ، نه مثل من که یک دروغ گوی بزرگ هستم!!!

************************

تو می تونی برای معشوقت هدیه بخری ، اما عشق رو نمی تونی بخری!
تو می تونی وانمود کنی که داری می خندی ، اما شادی و خوشحالی رو نمی تونی وانمود کنی!
تو می تونی به دیگران دروغ بگی ، اما به خودت نمی تونی!
تو می تونی یه دوست دیگه ای برای خودت پیدا کنی ، اما دوست بانمکی مثل من هیچ جا پیدا نمی کنی!!

************************

تو فکر می کنی من آدم خوبی هستم ، من هم فکر می کنم تو آدم خوبی هستی
تو فکر می کنی من مهربونم ، من هم فکر می کنم که تو مهربونی ،
تو فکر می کنی من بامزه ام ، من هم فکر می کنم تو درست می گی!!

************************

راستی خبر داری نگاه کردن به خوش تیپ ها مجازاتش اعدامه !
خواهش می کنم چند روزی پیش من نیا ، دوست ندارم کشته بشی!!

************************

آدم های خوش قیافه رو می شه از دو راه شناخت:
1- آدم های خوش قیافه حافظه ی ضعیفی دارند!
2- دومیش چی بود..... چی بود... یادم رفت..

************************

فتوای جدید مراجع : به دلیل کمبود گاز در زمستان و سرمای شدید ، از این به بعد هر آغوش گرمی حلال است.

************************

ما آدما بیشترین پولهایمان رو واسه خرید لباس می دیم ولی بیشترین لذت رو بدون لباس می بریم!!

************************

اگه یه روز چشمات پر از اشک شد و نیاز به شونه ی کسی داشتی ، اصلا رو شونه ی من حساب نکن ، چون شونه و مسواک چیزای شخصیه!!

************************

میدونی فرق تو با موهات چیه؟
:
:
:
اونا رو میشه اصلاح کرد ولی تو رو هرگز!!

************************

( '.' )

((

))

((

))

کاری ندارم دارم کرم می ریزم!!

************************

ببخشید میشه یه بوس برام بفرستید!!؟؟

کانون بوس ندیده ها!!!

************************

جدیدترین جک ها و اس ام اس ها سایت جک و خنده

نظرات 3 + ارسال نظر
nilooo جمعه 29 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 12:04 ب.ظ

hi 10met garm kheyli bahal bood

بردیا شنبه 30 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 03:52 ب.ظ http://jokenaz.mihanblog.com

سلام عزیز منم بازدیدم تقریبا اندازه ی توئه اگه طلبه ای تبادل کنیم بهم خبر بده !

ملیحه دوشنبه 2 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 01:57 ق.ظ http://www.delemann.blogfa.com

جالب بود دوست عزیز.
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد