پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

چت و همسریابی

این هم سرگذشت همسریابی با چت و اینترنت

شدم با چت اسیر و مبتلایش

شبا پیغام می دادم از برایش

به من می گفت هیجده ساله هستم

تو اسمت را بگو، من هاله هستم

بگفتم اسم من هم هست فرهاد

ز دست عاشقی صد داد و بیداد

بگفت هاله ز موهای کمندش

کمان ِابرو و قد بلندش

بگفت چشمان من خیلی فریباست

ز صورت هم نگو البته زیباست

ندیده عاشق زارش شدم من

اسیرش گشته بیمارش شدم من

ز بس هرشب به او می نمودم

به او من کم کم عادت می نمودم

در او دیدم تمام آرزوهام

که باشد همسر و امید فردام

برای دیدنش بی تاب بودم

زفکرش بی خور و بی خواب بودم

به خود گفتم که وقت آن رسیده

که بینم چهره ی آن نور دیده

به او گفتم که قصدم دیدن توست

زمان دیدن و بوییدن توست

ز رویارویی ام او طفره می رفت

هراسان بود او از دیدنم سخت

خلاصه راضی اش کردم به اجبار

گرفتم روز بعدش وقت دیدار

رسید از راه، وقت و روز موعود

زدم از خانه بیرون اندکی زود

چو دیدم چهره اش قلبم فرو ریخت

توگویی اژدهایی بر من آویخت

به جای هاله ی ناز و فریبا

بدیدم زشت رویی بود آنجا

ندیدم من اثر از قد رعنا

کمان ِابرو و چشم فریبا

مسن تر بود او از مادر من

بشد صد خاک عالم بر سر من

ز ترس و وحشتم از هوش رفتم

از آن ماتم کده مدهوش رفتم

به خود چون آمدم، دیدم که او نیست

دگر آن هاله ی بی چشم و رو نیست

به خود لعنت فرستادم که دیگر

نیابم با چت از بهر خود همسر

بگفتم سرگذشتم را به «جاوید»

به شعر آورد او هم آنچه بشنید

که تا گیرند از آن درس عبرت

سرانجامی ندارد قصّه ی چت

نظرات 4 + ارسال نظر
میلاد یکشنبه 17 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 10:48 ق.ظ http://jhubin.blogfa.com/ http://www.cloobfa.blogfa.com/

ســلام دوســـت عـــزیز ... خوبی ؟
وب بسیار جــالبی داری ...
به منم یه سر بزن کلی عکس و داستان و مطلب و اس ام اس جدید گذاشتم... بیا ضرر نمی کنی ...
اگه مایل به تبادل لینک بودی خبر بده ... مرسی ...
من در این 2 وبلاگ تبادل لینک می کنم :
کلوب سرگرمی و دوستیابی http://jhubin.blogfa.com/
عکس بازیگران و خوانندگان خارجی http://www.cloobfa.blogfa.com/
فعلا بای ...

نویسنده کوچولو دوشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 10:28 ب.ظ http://ladan-p.blogfa.com

سلام
خوبی؟
خیلی عالی بود
خودتون سرودید یا از جایی کپی کردین؟
در هر صورت خیلی جالب و آموزنده بود
اگه مایلید یه سر بسرید
خدانگهدارتون

نسیم جون جمعه 14 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 01:15 ب.ظ

جلب بود عزیز اما ادم فقط ولسه بیکاری و سر کاری چت میکنه

parham جمعه 27 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 11:33 ب.ظ

سلام.خیلی خوب بود

PARHAM_AZHDARI@YAHOO.COM

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد