پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

اس ام اس جدید

میگن جومونگ اومده ایران نمک ببره ، مواظب باش رو نبره بانمک .

*

*

*

شبی از سوز گفتم قلم را / بیا بنویس غم های دلم را

قلم گفتا برو بیمار عاشق ، ندارم طاقت این بار غم را

*

*

*

آلبالو شفتالو هلو زردآلو آناناس همشو خودم میخورم! فکر کردی میخوام پاچه خاری کنم؟!

*

*

*

سلام من به شما تبریک میگم شما آدم خوش شانس ی هستید شما برنده ی یک عدد دوست پسر با

! dvd کیفیت شدید مبارکتون باشه

*

*

*

می دونی چرا بین انگشتان دست فاصله هست؟ چون یه روزی یه دستی پیدا می شه که این فاصله رو پر

کنه.

*

*

*

اگه تو این پیغام را نگه داری به این معناست که من بامزه هستم.

اگه ویرایش کنیش یعنی من باز هم بامزه هستم.

اگه به دیگران این پیغام را بفرستی تو داری همه جا پخش می کنی که من بامزه هستم.

اگه پاکش کنی یعنی تو به من حسودیت میشه چون من بامزه هستم.

*

*

*

(( ¥ ¥ ¥ ¥ ¥ ¥ ¥ ¥ )) این آخرین چیزیه که از تو برام مونده، جا ی پاهات رو دیوار اطاقم، یادت به خیر، عجب مارمولکی بودی!!!

*

*

*

میدونی لذت زیر بارون بودن چیه؟      اینه که کسی اشکهات رو نمی بینه !

*

*

*

اگه چشمت پرسید، بگو ندیدمش ... اگه گوشت پرسید، بگو نشنیدمش ... اگه دستت لرزید، بگو ماله

سرماست... اگه پات سست شد، بگو ماله ضعفه ... ولی اگه دلت ریخت، به خودت دروغ نگو ....( چنین

گفت زرتشت...)

*

*

*

آخه یکی به من بگه چیکار کنم!!!!!

وقتی گریه کردم گفتند بچه ای

وقتی خندیدم گفتند دیوونه ای

وقتی جدی بودم گفتند مغروری

وقتی شوخی کردم گفتند سنگین باش

وقتی حرف زدم گفتند پر حرفی

وقتی ساکت شدم گفتند عاشقی

حالا هم که عاشقم می گویند: گناهه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد