پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

اس ام اس عشقی

تو مثل یک تصادف وحشتناکی!
کشته مرده زیاد داری

*

*

*

از شب پرسیدم چه بنویسم برای کسی که دوستش دارم؟ گفت: بی تو فردایی ندارم.

*

*

*

شمع سوزان توام اینگونه خاموشم نکن گرچه دور افتاده ام اما فراموشم نکن..

*

*

*

بیشتر از دیروز.کمتر از فردا. بیشتر از خودم.کمتر از خدا. بیشتر از خورشید و عمیق تر از دریا بیادتم.

*

*

*

از برنامه نود مزاحمتون می شم شما به عنوان بهترین گل سال انتخاب شدید

*

*

*

من یه ماهی کوچک تو تنگ بلور قلبتم / مواظب باش قلبت نشکنه چون من میمیرم

*

*

*

کلاس بای تخته با یه تیب شلخته با خط بد نوشتم زندگی بی تو سخته.

*

*

*


فرستنده:من
دلیل:محبت
هدف:جلب توجه
نتیجه:16تومان ضرر فقط بخاطر تو

*

*

*

امروز قلبم درد گرفته فکر کنم تبل شدی جات تنگ شده

*

*

*

*صد دفعه گفتم اینقد لباساتو تکون نده من به گرد گلها حساسیت دارم*

*

*

*

برو جلوی آینه کی رو میبینی ؟ خودتو؟نه این که می بینی تمام دنیای منه

*

*

*

زندگی کن ولی اسیرنشو/عاشق شوولی دیوانه نشو/ دوستت دارم ولی لوس نشو

*

*

*

شب بهت اس ام اس دادم که بگم : دنیام تاریکه مثل شب ، تنهام مثل ماه ، کوچیکم مثل ستاره ، اما دوستت دارم قد آسمونی که اندازه نداره

*

*

*

می دونی فرق تو با فرغون چیه؟فرغون گِل می بره ولی تو دل می بری

نظرات 1 + ارسال نظر
شمیم سه‌شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 09:05 ق.ظ

سلام.وبلاگ خیلی قشنگی داری خیلی زیباست.بهتره این نظر تایید نشه.اگه مایل باشی با هم تبادل لینک کنیم.
میتونی من رو با اسم شمیم لینک کنی و بعد بهم خبر بدی تا منم لینکت کنم.منتظرت هستم.
بای

www.shamimjoon.blogsky.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد