پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

اس ام اس نیمه شب

اس ام اس و پیامک مخصوص نیمه شب

(sms مخصوص نیمه شب): .می خواستم ببینم ساعت چنده؟ چون ساعتم خوابیده دلم نیومد بیدارش کنم!

*

*

*

(پیامک مخصوص نیمه شب): من آلان تو آمریکا هستم، می خواستم ببینم راسته می گن وقتی اینجا روز باشه اونجا شبه؟

*

*

*

اس-ام-اس مخصوص نیمه شب: سلام اس ام اس زدم بگم نماز یادت نره! 4 ساعت دیگه باید بیدار شی!

*

*

*

(مسیج مخصوص نیمه شب): خوابی؟ خوب اشکالی نداره، هر وقت بیدار شدی بهت می گم... بخواب

*

*

*

اس ام اس جالب مخصوص نیمه شب : از اونجا که شتر در خواب بیند پنبه دانه ،گهی لپ لپ خورد گه دانه دانه، وظیفه خود دونستم بیدارت کنم .....آخه داشتی بالشو می خوردی !.

*

*

*

اس ام اس قشنگ مخصوص نیمه شب : خوابی؟ می خواستم sms بدم. باشه بعد مزاحم میشم...

*

*

*

پیامک سرکاری مخصوص نیمه شب: مشترک گرامی این اس ام اس برای بیدار کردن شما در نیمه شب فرستاده شده است لطفا پس از خواندنش لبخند بزنید و سعی کنید دوباره بخوابید !

*

*

*

اس ام اس سرکاری مخصوص نیمه شب : شرمنده به خدا، آره میدونم خواب بودی، خوب بابا فحش نده دیگه، کارت داشتم که بیدارت کردم. میخواستم بدونم ماهی وقتی غذا میخوره، آب نمیره تو دهنش؟

*

*

*

اس ام اس باحال مخصوص نیمه شب : می خواستم یه چیز مهم رو بگم پاهات از زیر لحاف اومده بیرون . یه وقت سرما نخوری!

*

*

*

Sms باحال مخصوص نیمه شب : ببین یکی میخواست از خواب بیدارت کنه من نذاشتم کار خوبی کردم؟

*

*

*

نیمه شب سرکاری : هاهاهاااااااااااا... گول وخوردی من اس ام اس نبیدم. وجدان خبیث موبایلت بیدم که خاستم از خواب نازبیدارت وکنم!

*

*

*

پیامک باحال نیمه شب : ببین عزیز دلم پاشو........... اگه پا نشی قهر میکنما............. خب دلم برات تنگ شده............ جون من پاشو............ پاشدی............. افرین عزیزم............ حالا که پاشدی ماچم کن بگیر بخواب!

نظرات 1 + ارسال نظر
علیرضا جمعه 10 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 03:33 ب.ظ http://www.cloobsms.persianblog.ir/

www.cloobsms.persianblog.ir/
سلام دوست عزیز وبلاگ خوب و جالبی داری
یه سری هم به کلوپ sms باز ها بزن

راستی اگه خواستی من خوشحال میشم که با شما تبادل لینک کنم
www.cloobsms.persianblog.ir/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد