پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

اس ام اس سرکاری جدید

اس ام اس سرکاری:


وقتی پیر می شی ممکنه موهاتو از دست بدی ..
یا دندونات بریزه...
ولی هیچ وقت زیبایی تو از دست نمی دی....
چون آدم چیزهایی رو که نداشته باشه هیچ وقت از دست نمی ده....

-----------------------------

فاصله هارونمیشه باگریه پر کرد بایدبتون ریزی کرد

-----------------------------

امین حیایی بزرگ مرد سینمای ایران شب گذشته بر اثر سانحه تصادف رانندگی در نزدیکی محل زندگی ایشان از خواب پرید.

-----------------------------

این سیب، بهترین سیب، شکل سیب، سر سیب، کار سیب، گذاشتن سیب، یه سیب، آدم سیب، الافه سیب.حالا سیب هارو حذف کن. از اول بخونش!

-----------------------------

الهی دورت بگردم !!!

.

.

.

ولی با کدوم بنزین !!!

-----------------------------

ای کاش
کاش می توانستم همچون پرنده ای پروبال شکسته باشم... تا در کنج قلبت خانه ای بسازم... تا آنفولانزای مرغی بگیری، بمیری
..

-----------------------------

چشمهای درشت و زیبایت را که به من می دوزی و با لبهای زیبا آواز می خوانی . احساس

می کنم که بیش از همیشه عاشقت هستم . تو زیبا ترین قورباغه ی این برکه ای

-----------------------------

شبی از سوز گفتم قلم را / بیا بنویس غم های دلم را

قلم گفتا برو بیمار عاشق ، ندارم طاقت این بار غم را

-----------------------------

امشب به رسم عاشقی یادی زیاران می کنم، درغربتی تاریک و سرد از غم حکایت می کنم، امشب وجودم خسته است از سردی دلهای سرد، آیا توهم دریاد من هستی در این شبهای سرد…؟

-----------------------------

من و تو

برای رسیدن به هم

هیچ چیزی کم نداریم

به غیر از

یک معجزه!

-----------------------------

بازی روزگار را نمی فهمم، من تورا دوست دارم، تو دیگرى را، دیگرى مرا، و همه ما تنهاییم

-----------------------------

لینک های مرتبط :

اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس باحال ، اس ام اس سرکاری توپ باحال ، اس ام اس جدید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد