پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

اس ام اس های عاشقانه جدید 88

------------------ jok20.blogsky.com -----------------

 

صدایت قشنگ ترین نت موسیقی، نگاهت بهترین خاطره، یادت فراموش نشدنی ، حضورت نهایت احساس ، وجودت سراسر عشق ، دیوانه وار دوستت دارم.

------------------ jok20.blogsky.com -----------------

به دریا بزن قایقت می شوم، حقیرم ولی لایقت می شوم، من عاشقی شدن را بلد نیستم، تو یادم بده عاشقت می شوم.

------------------ jok20.blogsky.com -----------------

دلم یه ساله بی بهاره، همیشه با خیالت بی قراره، اگه باور نداری سینه بشکاف، ببین بی تو دل مادر چه حاله...

------------------ jok20.blogsky.com -----------------

متین ترین کلمه عشق است، جذاب ترین کلمه آشنایی است، پاک ترین کلمه وجدان است، تلخ ترین کلمه جدایی است، زشت ترین کلمه خیانت است و سخت ترین کلمه تنهایی است.

------------------ jok20.blogsky.com -----------------

عشق گوهی است گرانقدر اگر با عفت توام باشد. ( تولستوی ).

------------------ jok20.blogsky.com -----------------

دلی دارم که در آتش خانه کرده، درون شعله ها کاشانه کرده، دلی دارم که از شوق فراغت وجودم ار زغم ویرانه کرده...

------------------ jok20.blogsky.com -----------------

بلبلی آزرده بودم عشق گرفتارم کرد، پدر عشق بسوزد که چنین خوارم کرد..

------------------ jok20.blogsky.com -----------------

من قلبم رو از جنس گاوصندوق درست کردم تا هیچ وقت با شعله نگاه کسی نسوزه، با کلید هر کسی باز نشه تا صاحب اصلی خودش اونو باز کنه.

------------------ jok20.blogsky.com -----------------

پروانه نمی میرد تا گل به بغل دارد، این سینه نمی میرد چون عشق تو دارد.

------------------ jok20.blogsky.com -----------------

ترس شب را دیدم از خدا روشنایی روز را خواستم، آنگاه که غوغا و نامردی روز را دیدم از او آرامش شب را خواستم.

------------------ jok20.blogsky.com -----------------

ارزش یک احساس به شدت آن نیست به مدت آن است، نمی گویم اندازه دنیا دوست دارم، میگم تا ابد دوست دارم.

------------------ jok20.blogsky.com -----------------

عشق بردبار و مهربان است، غرور ندارد سخاوت دارد.

------------------ jok20.blogsky.com -----------------

یه روز مامانم نفرینم کرد و گفت الهی یک درده بی درمان بگیری! نفرینش گرفت، عاشق شدم.

------------------ jok20.blogsky.com -----------------

شیشه پنجره باران را شست، از قلب من اما چه کسی نقش تو را خواهد شست.

------------------ jok20.blogsky.com -----------------

اگر تمام درختان روی زمین قلم و تمام برگ های درختان کاغذ و تمام آب های زمین جوهر بشوند، باز نمی توانم عشقم را به تو بیان کنم..

------------------ jok20.blogsky.com -----------------

دیدار تو آرزوی من است، بودنت زندگی من است، تو با آمدنت ثابت کن که در عشق وفادار هستی...

------------------ jok20.blogsky.com -----------------

من یک نامه عاشقانه ام بازم کن، محتاج کمی نوازشم نازم کن، هر چند سکه ای سیاهم ای دوست، در قلک سینه ات پس اندازم کن.

------------------ jok20.blogsky.com -----------------

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد