پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

اس ام اس های عید نوروز

برای دیدن اس ام اسهای تبریک عید نوروز 1390 روی لینکهای زیرکلیک کنید: 

پیامک تبریک سال نو 1389  

اس ام اس های انگلیسی تبریک سال نو 

اس ام اس های قدیمی تبریک سال نو

اس ام اس نوروزی ، پیامک نوروزی

امیدوارم در این سال جاری پله های ترقی را یکی یکی طی بکشید

------------------ jok20.blogsky.com -----------------

اس ام اس چهارشنبه سوری ، پیامک چهارشنبه سوری

اگه از کنار یه گنجشک رد شدی نپرید فکر نکن دوستت داره!تو رو ادم حساب نکرده

دیشب تو را ز مستی تشبیه به ماه کردم / خاک تو سرم تو زشتی من اشتباه کردم

------------------ jok20.blogsky.com -----------------

جوک نوروزی جک چهارشنبه سوری

نگاهی آشنا به یاس کردم ...تو را در برگ گل احساس کردم ...خلاصه در کلاس ناز چشمت دو واحد عاشقی را پاس کردم

------------------ jok20.blogsky.com -----------------

اس ام اس شب عید، پیامک های شب عید

مواد به کار رفته در ساخت زنان: گوشت و استخوان 40 تا 60 کیلو. لوازم آرایش یه من. عشوه چهل خروار. قر و فر 50 دور در دقیقه. زبان 14 متر. توانایی بیان 2000 اسب بخار. قدرت اشک ریزی 5لیتر در ساعت. منطق 2 گرم در کل. عقل نیم مثقال. لجبازی به اندازه کافی

------------------ jok20.blogsky.com -----------------

اس ام اس های عید، پیامک های عید

عجب چرخ عجیبی : زن از سوسک میترسه _ سوسک از موش میترسه _ موش از گربه میترسه _ گربه از سگ

میترسه _سگ از مرد میترسه _ مرد از زن میترسه

------------------ jok20.blogsky.com -----------------

جوک های عید ، جک های عید

این اس ام اس را برای 3 نفر بفرست :

1-      بهترین دوستت

2-       عزیز ترین کست

3-      نفست

بعد بشین فکر کن ببین تو کدوم یکی بودی که من این اس ام اس را برات فرستادم

------------------ jok20.blogsky.com -----------------

اس ام اس جدید 88

از یه الاغ می پرسن چرا خر شدی الاغه سر تکان داد و با ناراحتی گفت :امان از دوست ناباب

------------------ jok20.blogsky.com -----------------

اس ام اس نوروزی ، پیامک نوروزی

به سیاه پوسته میگن شامپو بدنت چیه،میگه:مشکین تاژ

------------------ jok20.blogsky.com -----------------

اس ام اس نوروزی ، پیامک نوروزی

جوک نوروزی جک چهارشنبه سوری

جوک نوروزی جک چهارشنبه سوری

نظرات 1 + ارسال نظر
سینا دوشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 10:59 ق.ظ http://13641110.blogfa.com

سلام.
مطالب بسیار جالب و متنوع..........!!!!
مهندسی..!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد