پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

اس ام اس سرکاری جدید

خواستم ازت تشکر کنم وبگم به تو افتخار می کنم. چون تو تنها کسی هستی که هیچ وقت منواز سر کار گذاشتنت ناامید نمی کنی

--------------------------------------------------------------------------------
ا اس ام اس سرکاری ، اس ام اس باحال ، اس ام اس ، ام اس جدید

این اس ام اس رو تا حالا واسه هیچ کس نفرستادم ...
...
...
...
پس واسه تو هم نمی فرستم 

--------------------------------------------------------------------------------
ا اس ام اس سرکاری ، اس ام اس باحال ، اس ام اس ، ام اس جدید

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
گفتم بیکار نباشی اینا رو دادم واسشون سوال پیدا کنی

--------------------------------------------------------------------------------
ا اس ام اس سرکاری ، اس ام اس باحال ، اس ام اس ، ام اس جدید

ا اس ام اس سرکاری ، اس ام اس باحال ، اس ام اس ، ام اس جدید

۹۳۵۰۰۰۱۴۰۰ این شماره ی پینوکیو ست زنگ بزن ببین چطور آدم شد شاید تو هم بشی

--------------------------------------------------------------------------------
ا اس ام اس سرکاری ، اس ام اس باحال ، اس ام اس ، ام اس جدید

به 10 دلیل دوست دارم. 9 تاشو نمیدونم یکی شو از یادم رفته

--------------------------------------------------------------------------------
ا اس ام اس سرکاری ، اس ام اس باحال ، اس ام اس ، ام اس جدید

از یه دیوونه میپرسن چی شد دیوونه شدی میگه راستش من یه زن گرفتم که یه دختر 18 ساله داشت.دختر زنم با بابام ازدواج کرد پس زن من مادر زن پدر شوهرش شد.دختر زن من پسری زایید که داداش من و نوه زن من بود پس نوه منم بود پس من پدر بزرگ داداشم شدم . زن من پسری زاییدکه زن پدرم خواهر ناتنی پسرم و مادر بزرگ اون شد پس پسرم داداش مادر بزرگش بود و من خواهرزاده پسرم شدم

--------------------------------------------------------------------------------
ا اس ام اس سرکاری ، اس ام اس باحال ، اس ام اس ، ام اس جدید

زندگی را از تو نام برده اند !
ز : زاویه نگاه تو
ن : نوای کلام تو
د : درگاه ابروی تو
گ : گیسوی پریشان تو
ی : یارو سر کاری! 

--------------------------------------------------------------------------------
ا اس ام اس سرکاری ، اس ام اس باحال ، اس ام اس ، ام اس جدید

من به تو دل دادم که به من قلوه دهی
دل ندادم که به من بادمجان و دلمه دهی

--------------------------------------------------------------------------------
ا اس ام اس سرکاری ، اس ام اس باحال ، اس ام اس ، ام اس جدید

ا اس ام اس سرکاری ، اس ام اس باحال ، اس ام اس ، ام اس جدید

دیروز کلی انتظار کشیدم نیومدی
امروز التماس کردم بازم نیومدی
میترسم فردا چشمامو پر از اشک کنی و باز نیای!
چه بد دردیه یبوست...!!!!!

--------------------------------------------------------------------------------
ا اس ام اس سرکاری ، اس ام اس باحال ، اس ام اس ، ام اس جدید

 اس سرکاری ، اس ام اس باحال ، اس ام اس ، ام اس جدید

چه غمگینانه می پیچد درون کوچه ی قلبم صدای توکه می گفتی: نون خشکیه...!

--------------------------------------------------------------------------------
ا اس ام اس سرکاری ، اس ام اس باحال ، اس ام اس ، ام اس جدید

این اس م اس رو وقتی دوروبرت کسی نیست بخون. اگر هم عجله داری برو یه جای خلوت و تنهایی بخونش
...
...
پشت سرتو بپا
...
...
کسی نیست داری می خونی؟
...
...
خوب خدا را شکر کسی نیست ببینه سرکاری!

--------------------------------------------------------------------------------
ا اس ام اس سرکاری ، اس ام اس باحال ، اس ام اس ، ام اس جدید

پنج راه حل برای خوشحال بودن : 1- داشتن یک دوست خوب مثل من 2- داشتن دوستی مثل من 3- فقط داشتن من 4- داشتن من 5- من

--------------------------------------------------------------------------------
ا اس ام اس سرکاری ، اس ام اس باحال ، اس ام اس ، ام اس جدید

 اس-ام-اس مخصوص نیمه شب: سلام اس ام اس زدم بگم نماز یادت نره 4 ساعت دیگه باید بیدار شی!
 
--------------------------------------------------------------------------------
ا اس ام اس سرکاری ، اس ام اس باحال ، اس ام اس ، ام اس جدید

اس ام اس سر کاری باحال مخصوص نیمه شب: بچه ها می گن تو اهل سینمایی ... ما سر یه چیز دعوامون شده ... مگه راکی همون رمبو نیست ؟!؟ البته اگه خوابی لازم نیست الان اس ام اس کنی، فردا صبح هم بگی مشکلی نیست. ولی ما رو بی خبر نذار.

نظرات 2 + ارسال نظر
الهام سه‌شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 12:10 ب.ظ http://www.rayeganet.com

با سلام
شما دوست عزیز می توانید با مراجعه به سایت رایگانت ، سایت یا وبلاگ خود را به صورت کاملاً رایگان و بدون هیچگونه شرطی ، مانند تبادل لینک یا عضویت تبلیغ کنید.
ضمناً تبلیغات شما می تواند به صورت متنی یا به صورت لوگو و بنر باشد.
همچنین با عضویت در رایگانت می توانید از شمارنده های زیبای رایگانت به صورت رایگان استفاده کنید.
لازم به ذکر است که تبلیغات شما علاوه بر نمایش در سایت رایگانت در سایر سایت ها و وبلاگ های عضو رایگانت نیز نمایش داده می شوند
در رایگانت همچنین می توانید از تعداد زیادی کتاب و نرم افزار رایگان استفاده کنید و در صورت تمایل کتاب ها و نرم افزارهای خود را نیز به رایگانت اضافه کنید تا دیگران نیز از آنها استفاده کنند
حتماً تبلیغات در رایگانت را امتحان کنید

علی جمعه 26 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 10:53 ب.ظ http://farza0ab.blogsazan.com

زیبا بود بویژه درمسجد-بیا وب من -جوک 20

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد